בלאגן מחוץ לטדי: עימות בין אוהדי בית"ר ירושלים למשה חוגג

משה חוגג | דני מרון

האוהדים טוענים שהבעלים מסר שמות למאבטחים בכדי שאלה לא ייכנסו. גורם טוען: "הם הבהירו שבכוונתם להמשיך בקללות גזעניות שיפגעו באוהדי בית"ר ובקללות קשות כלפי חוגג וילדיו. הוחלט לא לאפשר את כניסת חלקם"

(גודל טקסט)

עימות בין אוהדי בית"ר ירושלים למשה חוגג הוביל לבלאגן לפני המשחק מול בני יהודה. אוהדים, המזוהים עם ארגון לה פמיליה, טוענים כי המועדון לא אפשר להם להיכנס לתחומי אצטדיון טדי לאחר שהבעלים התערב אישית ומסר שמות למאבטחים. לדבריהם, המאבטחים בדקו תעודות זהות בכניסה למגרש ואוהדים מסוימים שנכללו ברשימה נשארו בחוץ.

גורם בבית"ר ציין: "למשחק הערב הגיעו לראשונה אחרי שנה ילדים. למרות זאת, אוהדי הארגון שפגשו את חוגג וילדיו מחוץ לאצטדיון הבהירו כי בכוונתם להמשיך בקללות גזעניות שיפגעו באוהדי בית"ר ובקללות הקשות כלפי חוגג וילדיו כפי שעשו בחודש האחרון ולכן הוחלט שלא לאפשר כניסת חלקם לתחומי המגרש".

בבית"ר טוענים כי בניגוד לנטען לא הייתה שום מניעה להכניס ציוד. אחד האוהדים סיפר הערב: "איפה נשמע דבר כזה, שהבעלים מתערב ומוסר שמות של אוהדים שלא יכולים להיכנס למגרש? רק לבית משפט יש סמכות כזאת. אישית, לא איימתי עליו. איך אפשר לקבל החלטה מי נכנס ומי לא?".

אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי