חדרה תשמור על סיסה? "יעזוב רק אם תהיה הצעה שאי אפשר לסרב לה"

אורן גולן, היועץ המקצועי של המועדון מהשרון, התראיין לתכנית הספורט של 103FM והבהיר: "ננסה לשמור על 80-90% מהסגל הקיים". וגם: המחמאות לקורצקי ("אחוזים של קבוצות צמרת") והכימיה המהירה עם המאמן

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

מאז הגיע מנחם קורצקי להפועל חדרה, מצבה של הקבוצה השתנה לחלוטין. ממעמקי התחתית, המאמן הצליח להשיג תוצאות יפות מאוד ולברוח לחלוטין ממאבקי הירידה. עד כה הוא סופר שבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים, כאשר במחזור האחרון החדרתים רשמו 0:3 מרשים על הפועל חיפה. אורן גולן, היועץ המקצועי של הפועל חדרה, התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס להצלחה של קורצקי, המחשבות על העונה הבאה ועל האפשרות ששחקנים בכירים יימכרו.

האזינו לראיון המלא

המאזן המרשים של קורצקי והאם יחתום לכמה שנים בקבוצה: "הפועל חדרה לא יכולה להחתים מאמן ליותר משנה אחת. אנחנו מסתכלים במראה, אנחנו מועדון צנוע וקטן. מנחם עשה התחברות מדהימה אלינו, הוא עשה תוצאות מדהימות. אלה אחוזים שרק קבוצות צמרת מתגאות בהן".

האם הוא מופתע מהשינוי הדרסטי בקבוצה: "כשהבנתי שאנחנו במשבר, והיינו במקום האחד לפני האחרון כשפיטרנו את שרון מימר, חיפשנו מאמן. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב לחשוב מחוץ לקופסה, להביא מאמנים שאף אחד לא חשב עליהם כדי להתקדם איתם. עשינו את זה עם ניסו אביטן ועם אורי גוטמן. בנקודת הזמן ההיא, כשהיינו בתחתית, חיפשתי מאמן שחד משמעית יש לו ניסיון בקרבות תחתית, כדי שיוכל להוציא אותנו מהמקום המסוכן שהיינו בו".

"לא הכרתי את קורצקי לפני זה, חוץ מכמה אנשי כדורגל שדיברו איתי עליו", סיפר גולן. "נפגשנו, החיבור והכימיה היו נהדרים. פגשתי אדם שמאוד רוצה לחזור לכדורגל אחרי סיפור בריאותי לא פשוט שהוא חווה. ברוך ה' הוא בריא והוא מאוד רעב. זה מאוד קסם לי. לא חשבנו פעמיים, הייתה פגישה של חצי שעה והעניינים נסגרו. לא דיברנו על חוזה ארוך טווח והוא לא אמר 'אם אשאיר אותכם אז תתנו לי חוזה ארוך טווח', כמו שבדרך כלל מאמנים עושים. הוא מאוד צנוע, הוא רצה לעבוד. מגיע לו, לצוות ולשחקנים שאפו".

מנחם קורצקי | דני מרון

איך לשדרג את הקבוצה כדי לא להיות בסכנת ירידה בעונה הבאה: "אני לוקח את השנה הזו כשנה בה צברנו ניסיון. לא היינו בתחתית אף פעם. לקחתי את המועדון הזה כשהוא היה בליגה שלישית. בשנה הראשונה היינו במקום השני, אחר כך מקום ראשון, עלינו ללאומית, מיד עלינו לליגת העל, בעונה הראשונה היינו בפלייאוף העליון. מעולם לא הייתי בתחתית, לא חוויתי את זה. נלמד ממה שעשינו. עשינו גם טעויות, טעינו. אם לא היינו טועים, לא היינו בתחתית בחלק לא קטן מהעונה. נעשה הכל כדי להשאיר את הסגל הקיים, לפחות 80-90% ממנו".

האם ימכרו את הבלם המצטיין ג'ונתן סיסה: "אם תהיה הצעה שאי אפשר לסרב נלך על המהלך הזה, אבל זו באמת צריכה להיות הצעה שאי אפשר להגיד לה לא. מועדון קטן כמו הפועל חדרה, כשאתה יכול למקסם את הרווח משחקן כזה או אחר, אתה הולך על המהלך הזה, כי יש המון שחקנים טובים. אנחנו יודעים להביא שחקנים טובים, הוכחנו את זה לא פעם ולא פעמיים. גם השנה, כל הזרים שלנו נהדרים".

אורן גולן על ספסל הפועל חדרה
אורן גולן על ספסל הפועל חדרה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי