איינבינדר תובע 3.2 מיליון ש"ח מבית"ר ירושלים

הקשר ששימש כקפטן המועדון דורש באמצעות פרקליטו עו"ד רועי רוזן פיצויים בגין נזקים כלכליים ומקצועיים. הקבוצה מהבירה תגיש כתב הגנה בקרוב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

דן איינבינדר חזר ליהנות מכדורגל כשהצטרף בחודש ינואר להפועל תל אביב והשאיר מאחור את התקופה הקשה שעברה עליו. האדומים דיברו שוב ושוב בשבחיו ועד כמה הוא ממש המנהיג החדש של חדר ההלבשה. בינתיים, הקשר (32) שעזב את בית"ר ירושלים בטונים צורמים, הגיע תביעה נגד המועדון בטענה לנזקים כלכליים ומקצועיים.

חודשיים אחרי שהגיש את התביעה לפיצוי מהמועדון, איינבינדר הגיש לפני כשבועיים באופן רשמי את התביעה לבית המשפט. על פי התביעה, שהוגשה על ידי פרקליטו עו"ד רועי רוזן (מדובר בכתב תביעה מתוקן בעקבות מעברו להפועל ת"א), הקשר תובע כ-3.2 מיליון שקל, מהם דרישה לתשלום בסך של כ-614 אלף שקל בגין כספים שמגיעים לו מכורח ההסכם, כ-381 אלף שקל בגין הפרשי שכר, 250 אלף שקל בגין נזקים לא ממוניים, מיליון שקל בגין מניעת השתכרות ועוד כ-794 אלף שקל בגין הליך פיטורים שאינו כדין.

בבית"ר יגישו כתב הגנה בקרוב. כזכור, איינבינדר גדל במועדון ושיחק בקבוצה בשלוש קדנציות שונות. לאחר ארבע שנים הוא עזב את הקבוצה מהבירה לטובת הפועל קריית שמונה ב-2012. לאחר שזכה באליפויות עם מכבי תל אביב שב לקבוצה לשנתיים וב-2018, אחרי עונה במדי הפועל באר שבע, חתם לשלוש שנים אך שוחרר בנובמבר בהחלטה חד צדדית.

דן איינבינדר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי