חשש בבאר שבע: אוהדי חיפה ישתלטו על היציעים בטרנר

קצב המכירה של האדומים נמוך, עשרות בלבד רכשו כרטיסים. גורם על רוני לוי: "העונה אינה מבחן עבורו, אלא עבור השחקנים שמתנדנדים". הזר היחיד שמתלבטים לגביו: פארליי רוסה. ברקת תחליט לגבי התקציב בהתאם להישגים

(גודל טקסט)

אכזבה בהפועל באר שבע בעקבות קצב המחירים למשחק מול מכבי חיפה (שני ב-20:30). במועדון טוענים כי למרות הזכות של בעלי המנויים לרכוש כרטיס מוזל ב-55 שקלים בלבד, מאות כרטיסים בלבד נמכרו למשחק. אוהדי הקבוצה יכולים לרכוש כרטיס מוזל בשל "הסכם הוויתור" עליו חתמו בעבר, המקנה להם את הזכות תמורת ויתור על כספי המנוי בעונה האחרונה, זאת על מנת לתמוך בקבוצה בתקופת הקורונה.

נכון להבוקר (רביעי), אוהדי מכבי חיפה, כך מתברר, רכשו כרטיסים ליציעים "אדומים" ובמועדון חוששים לא רק מהתלקחות ביציעי טרנר, אלא גם מחוסר תמיכה של הקהל. "יש עדיין על מה לשחק, נרצה להגיע לפחות למקום הרביעי ואין כמו משחק אטרקטיבי מול מכבי חיפה כדי להוכיח שמקומנו שם", אמרו. אוהדים שלא מחוסנים יוכלו לערוך בדיקה מהירה, כך שבמועדון לא מבינים מדוע קצב המכירה איטי כל כך.

הקבוצה ממשיכה להתאמן לקראת המשחק ואתמול, בצעד חריג, הודיע המאמן רוני לוי על הקדמת אימון הבוקר כך שהשחקנים נדרשו להגיע מוקדם יותר לבית האדום. הסיבה: החום הכבוד באזור לא אפשר לקיים אימון בשעות הבוקר המאוחרות ולכן האימון החל בשעה תשע בבוקר.

אוהדי מכבי חיפה | ברני ארדוב

אלונה ברקת החליטה להמתין מעט עם קביעת התקציב לעונה הבאה. הבעלים רוצה לבחון אם הקבוצה תגיע לאירופה. התקציב יגדל, אבל לא ברור באיזה שיעור ונראה כי גם לקהל תהיה השפעה על כך. במועדון מתלבטים האם לצרף את בן רייכרט לצד דור מיכה ויקבלו החלטה בקרוב. גם בית"ר עוקבת אחר רייכרט.

בנוסף, במועדון ממתינים להתפתחויות בגזרת אלירן  עטר וניר ביטון. לגבי רוני לוי, שעד כה לא ניצח בפלייאוף העליון, אמרו במועדון: "נכון שעד עכשיו פחות הולך, אבל רוני יבנה את הקבוצה כראות עיניו בקיץ ואז התוצאות יגיעו. העונה אינה מבחן עבורו, אלא עבור השחקנים שמתנדנדים". פארליי רוסה הוא הזר היחיד שכרגע מתלבטים לגביו במועדון. שלושה זרים יישארו ואם רוסה יישאר יוחלפו שניים בלבד. לוי רוצה לתת לברזילאי הזדמנות נוספת לפני שיחליט לגביו.

רוני לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי