חדרה רוצה לזכות ב"אליפות" הפלייאוף התחתון, המרוויח: מימר

שרון מימר | אדריאן הרבשטיין

לספורט1 נודע כי המאמן שפוטר והוחלף על ידי קורצקי יזכה למענק כספי אם הקבוצה מהשרון תסיים במקום השביעי. המחליפים צפויים לקבל דקות מול בני יהודה, משחק בו כל תוצאה פרט להפסד תבטיח הישארות

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כל תוצאה פרט להפסד במשחק הקרוב מול בני יהודה תשאיר את הפועל חדרה באופן רשמי בליגת העל כבר בסיומו של המחזור ה-30. אחרי שנרגעו מחגיגות הניצחון המרשים על הפועל חיפה, בשרון רוצים להשלים את המלאכה, להשיג ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה.

מי שצפויים לקבל יותר דקות במשחקים הקרובים הם שחקני ספסל כמו עבדאללה ג'אבר, גלעד אברמוב, שלום אדרי ואסי גומה, כשבחדרה ינסו לסיים את העונה כ"אלופת" הפלייאוף התחתון, כלומר במקום השביעי, כאשר נכון לרגע זה מכבי נתניה מקדימה את הקבוצה של מנחם קורצקי בטבלה רק בגלל הפרש שערים עדיף.

מי שבוודאי ישמח שחדרה תסיים את העונה כ"אלופת" הפלייאוף התחתון הוא מאמנה לשעבר ומאמן בני סכנין, שרון מימר. הסיבה: לספורט1 נודע כי לחוזהו של מימר הוכנס מענק כספי עבור הגעה למקום השביעי. בינתיים, בחדרה מרוצים מאוד מהמאמן הנוכחי, קורצקי, ומנהלים מגעים מתקדמים להשארתו, כשהמטרה היא להחתימו עוד לפני משחק הליגה הקרוב וזאת כדי שהמאמן יוכל להתחיל לבנות את הסגל לעונה הבאה. במקביל, נמשכות השיחות להארכת ההתקשרות עם השוער רובי לבקוביץ' והחלוץ שובל גוזלן.

מנחם קורצקי | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי