מכבי ת"א הרחיקה עד 2023 את האוהד שחגג עם גררו

אדוארדו גררו חוגג עם מתן חוזז | אריאל שלום

הצהובים יעמדו לדין בעקבות בעקבות הפריצה לכר הדשא של האוהד אחרי השער של הפנמי ב-1:3 מול מכבי פ"ת. הוא הורחק עד קיץ 2023 מכל משחקי הבית של הקבוצה. וגם: מה העונש הצפוי?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אוהד מכבי תל אביב, אשר פרץ למגרש במשחק נגד מכבי פתח תקווה אחרי השער של אדוארדו גררו וחיבק את החלוץ הפנמי, צוין בדו"ח השיפוט. המועדון יעמוד על כך לדין בהתאחדות לכדורגל. מעבר לכך, מכבי ת"א הרחיקה תחילה את אותו אוהד עד לסיום העונה, ולאחר כך לשנתיים נוספות – עד קיץ 2023 הוא לא יוכל להיכנס למשחקי הבית של הצהובים בבלומפילד.

האלופה כבר הבהירה שהיא תתייחס בחומרה לאירועים בסגנון שכזה ותנהג באוהדים שאינם שומרים על החוק באופן דומה. אגב, גם אתמול מול אשדוד לאחר השער של דור פרץ קרה דבר דומה. אוהדים שישבו מאחורי השער של יואב ג'ראפי נכנסו למגרש וחגגו עם השחקנים הצהובים, כך שמדובר על תופעה שחוזרת על עצמה לא מעט בתקופה האחרונה.

העונש של מכבי ת"א צפוי להיות מזערי, זאת לאור הטיפול המהיר של המועדון באוהד שהתפרע. אתמול, לדוגמה, בעקבות הפעולות של הקבוצה בעניין, מכבי חיפה ספגה קנס של 5,000 ש"ח בלבד על כך שאוהדיה השליכו חפצים שונים אל כר הדשא במשחק העונה, כשכזכור, שלגון פגע בפניו של טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי