מתכננת את העונה הבאה: הפועל ת"א מעוניינת באנתוני וארן

אנתוני וארן חוגג | דני מרון

האדומים רוצים את החלוץ, שמסיים את חוזהו בב"ש, לה יש אופציה עליו, אך לספורט1 נודע כי היא נוטה שלא לממש אותה. אלטמן ייעדר מול בית"ר (שבת, 20:25, ספורט1), בן ביטון: "משחק שיכול לסיים את הסיפור"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אצטדיון בלומפילד יארח מחר (שבת, החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1) קרב ענק – הפועל תל אביב נגד בית"ר ירושלים. האדומים, שהגדילו את הפער מהקו האדום לשש נקודות בזכות הניצחון במחזור הקודם על מכבי נתניה ואיבוד הנקודות של בני יהודה במקביל, רוצים לעשות צעד נוסף לעבר הבטחת הישארות בליגה, כאשר נותרו 12 נקודות בקופה עד לסיום העונה בפלייאוף התחתון.

מאמן הפועל ת"א, ניר קלינגר, ביקש מהשחקניו לא לעסוק כעת בהגרלת חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר תל אביב/בת ים, אלא להתרכז רק במפגש החשוב והיוקרתי מחר. "עד שמאבק ההישארות לא נגמר סופית, לא נוריד מהדריכות והריכוז בליגה. משחק נגד בית"ר ירושלים הוא מעבר למשחק ליגה רגיל", אמר גורם במועדון.

בהפועל ת"א טרם התחילו רשמית את ההכנות לעונה הבאה, ובמועדון ממתינים לפגישה ולהודעה על המשך דרכו של קלינגר, שצפוי לחתום לעונה נוספת. האדומים מתכוונים לחזק את החלק הקדמי בעונה הבאה. נכון לעכשיו ההתקפה די מאכזבת מבחינת תפוקת השערים שלה, ובעיקר מדובר בשלומי אזולאי, רז שטיין וגיל יצחק, שכבשו שלושתם יחדיו שני שערים בסך הכל.

ניר קלינגר | דני מרון

אחד השחקנים שהצוות המקצועי היה מעוניין להביא להפועל ת"א הוא אנתוני וארן. חלוץ הפועל באר שבע, אשר שיחק תחת קלינגר בבית"ר ירושלים, מסיים את חוזהו בקבוצה מבירת הנגב בסוף העונה, והיא מחזיקה באופציה עליו לעונה נוספת. לספורט1 נודע כי נכון לכרגע בב"ש נוטים שלא לממש אותה, והתפתחויות בנושא יתקדמו לקראת סוף העונה.

ובחזרה למשחק מחר מול בית"ר. עומרי אלטמן, שנעדר ממשחק הגביע האחרון מול הפועל כפר שלם בעקבות הפגיעה בקרסולו, יחמיץ גם ההתמודדות מחר. הקפטן ישוב לאימונים בתחילת השבוע הבא וישחק נגד הפועל כפר סבא ביום ראשון הבא (2 במאי). להרכב של קלינגר יחזרו מחר בן ביטון ודן איינבינדר, שהתאושש מווירוס שמנע ממנו לשחק נגד כפר שלם.

קלינגר אמר: "אנחנו נמשיך לאמץ את הגישה בתקופה האחרונה – פחות דיבורים, פחות הצהרות ויותר עשייה ומחויבות בתוך המתחם שלנו. גם באימונים, גם בחדר ההלבשה. לא צריך לדבר על היריבות מול בית"ר ולא צריך להזכיר את היוקרה ואת החשיבות, ובוודאי את הנקודות שאנחנו כל כך צריכים. כל מה שאני יכול להגיד זה שאנחנו בשבוע שהוא אמנם עמוס, אבל מוצלח עד כה ואנחנו רוצים להשלים את המשימה כמה שיותר מהר. אנחנו רוצים להגיע מחר סופר מוכנים מבחינת מוטיבציה, מבחינה טקטית ומכל הבחינות. אני בטוח ומרגיש שהשחקנים מודעים לגודל המשימה".

בן ביטון הוסיף: "שמחנו מאוד לאחר העלייה לחצי הגמר, אבל באמת שזה מאחורינו וכולנו דרוכים ומרוכזים לקראת המשחק מחר נגד בית"ר ירושלים. מצפה לנו משחק שיכול לסיים את הסיפור מבחינתנו ואנחנו מודעים לזה, מעבר לזה שזה משחק מאוד יוקרתי ומאוד חשוב למועדון ולקהל, אנחנו רוצים לבוא בגישה נכונה, עשינו הכנה מצוינת, ואני מאוד מקווה שנבוא מחר וניקח נקודות".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, איאד אבו עביד (אדי גוטליב), סיאנדה קולו, דני גרופר, דן איינבינדר, שי אליאס, אופק ביטון, אושר דוידה, לידור כהן, שלומי אזולאי.

בן ביטון | אודי צטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי