מנחם קורצקי חתם לעונה נוספת בהפועל חדרה: "בית חם"

מנחם קורצקי | דני מרון

המאמן, שרושם אחוזי הצלחה נפלאים מאז הצטרף לקבוצה מהשרון, ימשיך לעמוד על הקווים גם בעונה הבאה: "הכל התחבר, מודה למועדון". אורן גולן: "מגיע לו כל הקרדיט"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה בישרה היום (שישי) כי המאמן מנחם קורצקי ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. סיכום על כך הושג הבוקר. קורצקי הצטרף למועדון מהשרון לאחר המחזור ה-18, ובמשך 12 משחקים השיג 24 נקודות עם אחוזי הצלחה מרשימים.

קורצקי אמר לאחר הסיכום: "מהרגע הראשון שהגעתי לפה היה לי ברור שהגעתי לבית חם. חדרה זה מועדון משפחתי ומיוחד, ומהרגע הראשון הכל התחבר לנו. עבורי זה המשך טבעי למה שהתחלנו, ואחרי שעמדנו במטרות שלנו העונה ואפילו מעבר לכך, אני בטוח שיחד עם אורן גולן וכל הצוות נצליח לבנות פה קבוצה טובה גם בעונה הבאה, אבל שלא נתבלבל, העונה יש לנו עוד על מה לשחק ואני מקווה שנסיים את העונה בצורה הכי טובה שיש. אני מודה לחדרה על האמון ומאחל לכולנו שנמשיך ליהנות ביחד".

היועץ המקצועי אורן גולן: "אני שמח ואפילו גאה שמנחם ממשיך איתנו. מדובר מבחינתי בהמשך ישיר למה שהוא עושה פה מהרגע שהוא הגיע לחדרה, ומגיע לו כל הקרדיט. כבר התחלנו לחשוב ולתכנן את העונה הבאה ואני בטוח שאחוזי ההצלחה הגבוהים שלנו בתקופתו של קורצקי לא יישארו מנת חלקה של העונה הזו בלבד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי