הפועל ת"א צפויה לעמוד לדין, קלינגר: "סיוט מתמשך"

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

לאור השלכת החפצים של האוהדים לכר הדשא, האדומים עשויים להופיע בקרוב בבית הדין. המאמן: "כולם מנסים ללקט נקודות כרגע ולברוח מהאזור המסוכן. היה לנו חצי ראשון טוב". איינבינדר: "לא הייתה חוגג אם הייתי כובש"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רצתה הערב (שבת) לברוח עוד יותר מהקו האדום ומסכנת הירידה, אך יכולת מאכזבת שלה הספיקה רק ל-0:0 נגד בית"ר ירושלים, במשחק שייזכר בעיקר בעקבות השלכת החפצים של האוהדים האדומים לכר הדשא בבלומפילד, מה שגרם לעצירת המשחק על ידי השופט רועי ריינשרייבר.

כעת, הפועל ת"א צפויה לעמוד לדין בגין התנהגות אוהדיה, אשר כאמור השליכו חפצים לעברו מרקו יאנקוביץ' מבית"ר, בעת שניסה להרים כדור קרן. לאחר ההחלטה של ריינשרייבר, שביקש מהשחקנים לרדת לחדרי ההלבשה, קפטן המארחת איאד אבו עביד ניגש על מנת להרגיע את הקהל שלו והמשחק חודש מהר מאוד.

לאחר המשחק, המאמן ניר קלינגר סיכם את התצוגה של הקבוצה שלו: "אחרי חצי ראשון שהיה טוב, פתחנו את המחצית השנייה לא טוב. הייתה רבע שעה לא טובה, אבל עשינו חילופים וזה התאזן שוב. לא הייתה שליטה של אף אחת. הקבוצות נזהרו, זה הקטע של הפלייאוף התחתון. גם בית"ר וגם אנחנו נזהרים בשלב הזה. כולן מנסות ללקט כמה שיותר נקודות כדי לברוח מהאזור המסוכן. זה קשה וזה סיוט מתמשך".

אוהדי הפועל ת"א | אודי ציטיאט

"כל זה משפיע על רמת המשחק, אין מה לעשות. אני מסתכל על הדברים החיוביים בשלב הזה של העונה. המסר שאני מעביר לשחקנים הוא חיובי ואני לא הולך אל הצד השלילי. המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד. הנענו את הכדור ושלטנו, כנראה שזה היה יותר מדי עבור השחקנים אחרי שבוע עמוס. היה לי ברור שנרגיש את העייפות במחצית השנייה. רצינו להכריע את המשחק במחצית הראשונה. חבל שלא הצלחנו לעשות את זה, אבל זה חלק מהעניין".

המאמן הוסיף בסיום: "אני יודע את כל החישובים בתחתית, גם אם תעירו אותי ב-4:00, שגם ככה אני מתעורר בשעות האלה בגלל המתח – ואני אדע את החישובים. אני ממש מתבאס שלא עבד לנו היום. המאבק הוא קשה ואני תמיד מזכיר לכולם מאיפה התחלנו. היו לנו 10 נקודות אחרי המחזור ה-16. זה הדלי שאנחנו ממלאים ואנחנו לא רוצים לבעוט בו. לפעמים גם צריך לשמור עליו כדי שלא יישפך מהצדדים".

לאחר קלינגר, גם דן איינבינדר סיכם את המפגש מול האקסית: "התחלתי את השבוע קצת חולה ולא התאמנתי כל השבוע. זה שהצלחתי לסחוב מעל ל-80 דקות זה נס רפואי. תודה לאלוהים ולצוות הרפואי שלנו. קצת מאכזב שלא ניצחנו, אבל כל נקודה חשובה במסע שלנו. אנחנו לוקחים אותה, שמים בכיס וממשיכים הלאה. המחצית הראשונה שלנו הייתה נהדרת, איכותית, דינמית, עשינו את כל מה שתכננו ורצינו חוץ מאשר לכבוש".

דן איינבינדר | אודי ציטיאט

"אם היינו כובשים במחצית הראשונה היה לנו הרבה יותר קל. השחקנים התעייפו במחצית השנייה כי זה משחק שלישי שלנו השבוע. גדלתי בבית"ר ושיחקתי שם הרבה שנים. לא חשבתי על הרבה תסריטים רק על איך ננצח. לצערי זה לא קרה ואנחנו לא חוגגים את הנקודה. אני חושב שלא הייתי חוגג אם הייתי כובש" סיכם הקשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי