כנעאן במעקב של הפועל ב"ש. אקולטסה וקבהא תורגלו בהרכב

מוחמד כנעאן | ברני ארדוב

אחרי רועי גורדנה, שחקן נוסף של אשדוד בפנקסים. צמד הקשרים אמורים לפתוח ב-11 של רוני לוי נגד מכבי חיפה ביום שני, במועדון מאיימים בשלילת מנויים לאוהדים שיספסרו בכרטיסים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות למשחק מול מכבי חיפה מחר (שני). בצל ההכנות, במועדון עדיין קיים חשש מספסרות בין מחנות האוהדים. אחרי הפרסום בספורט1 לפיו אוהדים ירוקים רכשו כרטיסים ליציעים של אוהדי ב"ש, בקבוצה ערכו בירור מקיף בנושא.

לאחר שהתברר כי גם אוהדים מקומיים מוכרים כרטיסים לאוהדי חיפה, החליטו במועדון כי אוהד שימכור כרטיס לאוהדים של מוליכת הטבלה – הכרטיס יבוטל וכספו לא יוחזר. אתמול בהפועל ב"ש אף הודיעו כי ישללו מנויים של אוהדים אשר יספסרו במנוי שלהם. אמש, בעקבות אותו חשש, בשפע הפקות מכרו כרטיסים אך ורק לאוהדים שרכשו כרטיסים בעבר.

על המגרש, רביעיית ההגנה לא תשתנה. אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור ושון גולדברג יפתחו. בקישור יתופקדו מריאנו בריירו, מרואן קבהא, ז'וסואה, אלטון אקולטסה וסינטיהו סלליך. בהתקפה ישחק שגיב יחזקאל. היום יתרגל רוני לוי את ההרכב הסופי, אך ככל הנראה לא יהיו שינויים נוספים.

רוני לוי | דני מרון

במועדון מחפשים אחר שחקני התקפה. בנוסף לדור מיכה, לאחרונה החל הצוות המקצועי לעקוב אחר מוחמד כנעאן מאשדוד. אלונה ברקת רוצה להשקיע בעונה הבאה גם בשחקנים בעלי פוטנציאל, וכנעאן, שזומן לאחרונה לסגל נבחרת ישראל, נמצא ברשימות של לוי ואליניב ברדה לקראת הקיץ. בבאר שבע אישרו כי אופיר מרציאנו נמצא בשיחות עם המועדון ובשבועות הקרובים יתברר האם זו תהיה התחנה הבאה שלו. לגבי רועי גורדנה, במועדון ממתינים למיצוי המגעים עם אשדוד ואם לא ימשיך הוא יחתום בב"ש.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, שון גולדברג, מרואן קבהא, מריאנו בריירו, ז'וסואה, אלטון אקולטסה, סינטיהו סלליך, שגיב יחזקאל.

אופיר מרציאנו | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי