רודריגס עשוי לפתוח כבלם נגד ב"ש. בכר: "פלאניץ' יחזור להרכב"

חוסה רודריגס | אריאל שלום

מאמן מכבי חיפה עשוי לפתוח במערך של שלושה בלמים מול הקבוצה של רוני לוי ביום שני. הסרבי ישוב ל-11, כל הכרטיסים שהועברו נמכרו. המאמן על היריבה: "יש לה כלים טובים, יהיה משחק מאוד קשה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק הקריטי מול הפועל באר שבע מחר בטרנר. לאחר האימון, הירוקים ייצאו לבית מלון בדרום שם ישהו עד למשחק. במועדון יודעים כי למרות הניצחונות המשכנעים בשני המחזורים האחרונים נגד מ.ס אשדוד וקריית שמונה, וגם ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה – אין זמן לחגיגות והמטרה היא להמשיך במומנטום החיובי בבירת הנגב.

"אין לנו אפשרות לאבד נקודות", אמרו בחיפה. "כדי לקחת אליפות אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים עד לסיום העונה". לקבוצה מהכרמל מצפה קרב לא פשוט מול האקס, רוני לוי, ובכל זאת, משדרים אופטימיות לאור היכולת במשחקים האחרונים.

מכבי חיפה ערכה המסכם ומסתמן כי בכר אכן יפתח עם חוסה רודרגיס, שעשוי לפתוח כבלם שלישי. הספרדי צפוי לפתוח על חשבונו של צ'רון שרי שבדומה לניצחון על מועדון ספורט אשדוד יחכה להזדמנות שלו מהספסל. המאמן עדיין מתבלט האם להציב את מוחמד עוואד או גודסוויי דוניו, כאשר על פי התרגול הסיכוים של האחרון לפתוח גבוהים יותר.

ארנסט מאבוקה | מאור אלקסלסי

החלוץ ניקיטה רוקאביצה ערך אימון כמעט מלא וצפוי להיכלל בסגל למשחק, לעומתו אעיד חבשי לא יתלבש למשחק בטרנר. כפי שפרסמנו, הבלם אינו בתוכניות של ברק בכר וצפוי לעזוב את הירוקים בסיום העונה למרות שמחזיק בחוזה עד 2024. נציגיו של הבלם כבר בוחנים עבורו אופציות בחו"ל.

ברק בכר דיבר לקראת המשחק: "זה משחק מאוד חשוב לבאר שבע וכל משחק חשוב בפלייאוף כי לכל אחת יש עניין. אז כל הקבוצות מהמקום הרביעי הן בעניין ולבאר שבע יש כלים טובים והרבה שחקנים חוזרים שם, יהיה משחק מאוד קשה".

איך שחקני ההתקפה שומרים על מוכנות: "הם מתאמנים חזק, יש תחרות טובה, לא רק בעמדת החלוץ. הקבוצה נמצאת במומנטום טוב בכל העמדות וצריך להמשיך עם זה".

מצבו של בוגדן פלאניץ': "אמרתי אחרי משחק הגביע שהוא יהיה כשיר ואני עדיין אומר את זה, הוא יפתח מחר".

למרות שאתם בפסגה, מחכים לכם עוד שלושה משחקים בחוץ: "אין פה לא יתרונות ולא חסרונות. כל קבוצה משחק נגד כל קבוצה בבית ובחוץ וזה מה יש".

מה יותר נוח, לשחק לפני או אחרי מכבי תל אביב: "אין לזה חוקים, לכל משחק יש את הלחץ שלו. פשוט צריך לבוא ולנצח".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

הפועל ב"ש העבירה בסך הכל 500 כרטיסים למכבי חיפה, שהועברו למנויי החוץ, וכולם נמכרו במהירות. הירוקים ביקשו כרטיסים נוספים, אך נענו בשלילה. לא מעט אוהדים של מכבי חיפה מנסים לרכוש כרטיסים גם ליציעים של המארחת מבירת הנגב דרך הרשתות החברתיות.

בנושא אחר: כידוע, מכבי חיפה מחפשת חיזוק לחלק ההתקפי לעונה הבאה וכבר עלו שמותיהם של דין דוד ומאוויס צ'יבוטה. עם זאת, במועדון הבהירו כי לא נעשתה ולא תיעשה שום פנייה בנושא עד לסיום העונה מתוך רצון להתמקד במאבק על האליפות ועל גביע המדינה, ואולי לראשונה מאז 1990/91 לזכות בדאבל.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, בוגדאן פלאניץ, סאן מנחם, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, נטע לביא, עומר אצילי, דולב חזיזה ודוניו גולדסווי (מוחמד עוואד).

עומר אצילי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי