מ.ס. אשדוד שמרה על הפער במקום השלישי לאחר 0:0 מול מכבי פ"ת

יעקב בריהון | לירון מולדובן

הקבוצה של רן בן שמעון ממשיכה במסע לאירופה, והיא רחוקה שש נקודות מהמלאבסים שמדורגים במקום הרביעי. אדג'י וסבטקוביץ' היו קרובים לכיבוש אצל המארחת

(גודל טקסט)

במסגרת המחזור ה-31, שחותם את הסיבוב הראשון בפלייאוף העליון, מ.ס. אשדוד השלישית אירחה הערב (ראשון) את מכבי פתח תקווה הרביעית, במפגש שהיווה הזדמנות עבור חניכיו של רן בן שמעון לפתוח פער משמעותי במקום שמוביל לליגה האזורית, המפעל החדש של אופ"א. המארחת הגיעה למצבים והייתה יכולה לפתוח פער גדול במקום השלישי, אך הסתפקה ב-0:0 ביתי.

במחצית הראשונה שוערה של האורחת, אריק ינקו, הפגין ערנות ומנע כיבושים מיעקב בריהון ומהייפורד אדג'י. בדקה ה-44, נאור סבג הגיע להזדמנות הטובה ביותר של מכבי פתח תקווה במחצית הראשונה, כשעקף את יואב ג'ראפי, אך פגע בקורה מזווית קשה.

במחצית השנייה אשדוד השתלטה על המשחק והגיעה למצבים טובים יותר מיריבתה. בדקה ה-48, אדג'י קיבל ברחבה מסירה מפיראס אבו עקל, אך פספס את המסגרת. בדקה ה-73, בלם המארחת ננאד סבטקוביץ' עלה מעל כולם לכדור הקרן, אך נגח החוצה.

נאור סבג | לירון מולדובן

המארחת ממצבת את מקומה כקבוצה השלישית בטיבה בישראל, וכשנותרו עוד חמישה מחזורים, ברשותה 49 נקודות, לעומת 43 של מכבי פתח תקווה. במחזור הבא, אשדוד תצא לקריית שמונה ותקווה להוציא את הקבוצה הצפונית באופן סופי מהקרב על המקום השלישי. מנגד, האורחת שרשמה תיקו מאופס שני ברציפות, תארח את מכבי חיפה באצטדיון המושבה.

מוחמד כנעאן | לירון מולדובן
מורגן פרייר, ננאד סבטקוביץ' | לירון מולדובן
רן בן שמעון | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי