הכל תלוי בהם: טירוף במכבי חיפה, שרי ורוקאביצה על הספסל נגד באר שבע

מכבי חיפה צלחת האליפות | ספורט1

התרגשות גדולה בכרמל אחרי ההפסד של מכבי ת"א בק"ש. בכר חוזר לבירת הנגב ויהנה מספסל עמוס כישרונות. דוניו זוכה להעדפה על פני עוואד, יותר מ-500 אוהדים יגיעו. וגם: הקבוצה תעמוד לדין על התפרצות אוהד לכר הדשא

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה צפו אמש (ראשון) עם חיוך גדול בניצחון של קריית שמונה על מכבי תל אביב והלכו לישון בהתרגשות גדולה לקראת המשחק הערב. המסר שמהדהד בין השחקנים הוא שהכל תלוי בהם. מפתיחת העונה ולאורך כל הדרך, ביקש ברק בכר משחקניו ומהמועדון כולו לשמור על ריכוז ולא לפזול לעבר מכבי תל אביב, אך גם הוא יודע שניצחון על באר שבע במשחק הגורלי הערב בטרנר יעניק פער של ארבע נקודות על האלופה המכהנת בפסגה, כשנותרו חמישה משחקים לסיום העונה. "האליפות ברגליים שלנו", אמר אחד השחקנים, "אם נשחק את המשחק הרגיל שלנו אז אין שום סיבה שלא ננצח".

המפגש בין ברק בכר ורוני לוי יהיה פיקנטי במיוחד, כשברק בכר מתמודד על אליפות ראשונה בכרמל אחרי שזכה בשלוש כאלה בנגב, בעוד רוני לוי זכה בשלוש אליפויות בכרמל, וכיום מאמן את הקבוצה הפצועה שהשיגה ניצחון אחד ב-12 המשחקים האחרונים. מי שככל הנראה יפתח ברכב של בכר הוא הקשר הספרדי, חוסה רודריגס, שיפתח פעם נוספת כבלם שלישי מדומה ובמהלך המשחק ישחק גם כקשר אחורי, בוגדן פלאניץ' יחזור מפציעה ויפתח בחוליית ההגנה לצד עופרי ארד, וארנסט מאבוקה וסאן מנחם יפתחו כמגנים. בקישור יפתחו נטע לביא ומוחמד אבו פאני, בחוליית ההתקפה יפתחו עומר אצילי ודולב חזיזה, כנראה לצד גודסוויי דוניו, שזוכה להעדפה כרגע על מוחמד עוואד.

למרות הביקורות השונות על עומק הסגל, ברק בכר ייהנה מספסל עמוס בכישרונות כמו צ'רון שרי, המשתכר הבכיר במועדון, ניקיטה רוקאביצה, מלך השערים של הקבוצה העונה, יאניק ווילדסחוט ועוואד הלוהט. אמש, דור פרץ הצליח להימנע מכרטיס צהוב ובצוות מקווים שהקפטן יצליח לעשות דבר דומה, כשגם הקשר הספרדי בסכנת הרחקה. שרי וחזיזה כזכור ייעדרו מהמשחק נגד מכבי פתח תקווה.

רוקאביצה ושרי. יפתחו על הספסל | מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה | דני מרון

אוהדי הקבוצה מתקשים להסתיר את ההתרגשות ההולכת וגוברת בקבוצות השונות ברשתות החברתיות, וע"פ ההערכות, למרות שהוקצבו 500 כרטיסים בלבד לאוהדים הירוקים, כמות הרבה יותר גדולה תגיע הערב לטרנר.

בנושא אחר, שעות ספורות לפני המשחק, ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי התובע עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין, בגין התפרצות לשדה המשחק במהלך המפגש עם הפועל עפולה במסגרת גביע המדינה. באירוע המדובר, אחד מאוהדי הקבוצה רץ לחבק את דולב חזיזה אחרי שהקשר הבקיע שער. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 16:00 בנשר.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס, דולב חזיזה, עומר אצילי, גודסווי דוניו (מוחמד עוואד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי