רן קדוש: "חצי ליגה שלחה פרחים לאורי מגבו"

שוער הפועל חיפה התראיין ל-103FM לאחר הניצחון על בני סכנין, ושפך אור על העונה המאכזבת של הקבוצה, עתידו במועדון וההצגה נגד מכבי חיפה ב-2010. בנוסף, הוא לא שכח להודות למגן בית"ר על השער נגד בני יהודה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון 0:1 על בני סכנין, שסידר לקבוצתו פער של תשע נקודות מהקו האדום, שוער הפועל חיפה, רן קדוש התראיין אתמול (ראשון) ל-103FM והתייחס לעונה המאכזבת של הקבוצה, למעמדו המתנדנד בין ההרכב הראשון לספסל, ולמשחק המפורסם נגד מכבי חיפה במחזור הסיום של עונת 2009/10 כאשר בסדרת הצלות נהדרת עזר להפועל תל אביב לזכות בדאבל.

האזינו לראיון:

הקבוצה ספגה העונה לא פחות מ-43 שערים, המאזן הכי גרוע פרט לבני יהודה שספגה כמות זהה. השוער אמר על כך: "ההגנה זה חלק ממשחק קבוצתי, זה לא רק חוליית ההגנה. יש פה הרבה מרכיבים שגרמו לכמות ספיגות האלה".

עונה בה הקבוצה נאבקת כדי לשרוד לאחר שציפתה להגיע לפלייאוף העליון: "אנחנו לא יום ולא יומיים בכדורגל. ראינו הרבה מצבים שבהם דברים לא הסתדרו לקבוצות שהיו אמורות להתמודד למעלה. לפעמים זה חוסר מזל. כשאתה נכנס ל'לופ' כזה לא תמיד קל לצאת ממנו. תראה למשל את מכבי פתח תקווה שלפני כמה שנים ירדה ליגה. אף אחד לא האמין שהם יהיו קרובים לשם . אני שמח שהשכלנו לעשות את הניצחון הזה על בני סכנין, ואמנם עוד לא סופית הבטחנו הישארות (מעשית), אבל כמעט סופית. אנחנו מקווים לסיים את זה כמה שיותר מהר כדי להתחיל להתכונן לעונה הבאה".

רן קדוש | קובי אליהו

נכונותו להתחיל את העונה כשוער מחליף: "מאז שירדתי ליגה עם הפועל כפר סבא, לא הצלחתי למצוא את מקומי כשוער ראשון בליגת העל. לא הייתה קבוצה שהייתה מוכנה ללכת איתי בסיטואציה כזו, ולא רציתי לרדת לליגה הלאומית. העדפתי להישאר בליגת העל ולהילחם על המקום שלי, לנסות לקבל הזדמנות אמיתית, ולקחת אותה. זה לקח קצת זמן אבל בסופו של דבר היא הגיעה. הייתה לי סבלנות והרבה אמונה. אני שמח שידעתי לקחת אותה בשתי ידיים".

עתידו: "עדיין לא דיברנו על זה. אין לי חוזה. אני מאמין שברגע שנבטיח את ההישארות נתחיל לדבר על העונה הבאה, ואני בטוח שגם נסתדר".

אלישע לוי. מימר: "אפילו כלפיו אין סבלנות" | דני מרון

המופע במדי בני יהודה נגד מכבי חיפה ב-2010 שגרם לירוקים לאבד את האליפות: "זה לא משחק השיא שלי, אבל הוא בא במקום הנכון ובזמן הנכון. זה היה המשחק הכי מתוקשר והכי בולט, אבל רחוק מלהיות השיא".

על כך שמאמנו הנוכחי, אלישע לוי, אימן את מכבי חיפה באותו משחק: "לא יצא לנו לדבר על המשחק הזה. כדורגל הוא מאוד דינמי. לפעמים אתה משחק נגד מישהו, מנצח אותו ומוריד אותו ליגה, או גורם לו כמו בסיטואציה הזאת לאבד אליפות. בשנה לאחר מכן אתה יכול לזכות איתו בתארים ולהגיע להישגים. זה מאוד נזיל ואין יותר מדי התייחסות לעניין הזה".

השער המאוחר של אורי מגבו נגד בני יהודה שהרגיע את שאר קבוצות התחתית: "חצי ליגה שלחה לו פרחים השבוע".

אורי מגבו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי