התקופה באוסטריה, מכבי חיפה וההצלה מול מכבי ת"א: קהת בראיון

רועי קהת חוגג עם אופיר מזרחי | מאור אלקסלסי

אחרי ההצגה מול מכבי ת"א, בה כבש והציל שער, קשר ק"ש התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס להבדל בין הניצחון על הצהובים לתבוסה מול מכבי חיפה, השער שהציל והאם הוא מתחרט על החזרה מאוסטריה?

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול של קריית שמונה, 0:2 על מכבי תל אביב, כובש השער הראשון במשחק, רועי קהת, התראיין אתמול (שני) ל-103FM. במהלך הריאיון, הקשר התייחס לניצחון הגדול ולהצלה הנהדרת שלו מהקו, אשר מנעה שוויון מהצהובים. לאחר מכן, הקשר חזר אחורה, סיפר על התקופה בה שב מאוסטריה ונתן טיפים לדור הצעיר.

האזינו לראיון

ההבדל בין הניצחון על מכבי תל אביב לתבוסה מול מכבי חיפה: "אחד ההבדלים הכי גדולים הוא שלא ספגנו שער מוקדם. זה מאוד הקשה עלינו בסמי עופר".

"לכל משחק צריך לעלות כמו נינג'ות", המשיך קהת. "לאורך הפלייאוף היו לנו משחקים לא רעים. בחלקים גדולים גם היינו טובים, כמו נגד מ.ס אשדוד. הובלנו וספגנו בעשרה שחקנים, והגיע לנו פנדל. מול מכבי פתח תקווה ספגנו גולים ממש שטותיים והיינו יכולים לקחת יותר נקודות".

רועי קהת | מאור אלקסלסי

הציפיות לעתיד גדול במכבי חיפה ואירופה, והתיקון בקריית שמונה: "אני לא יודע אם זה התיקון. לכל מקום שאני מגיע אליו אני מנסה להיות הגרסה הטובה ביותר שלי. בחיפה זה הלך פחות טוב, ומבחינתי אני עושה עונה טובה משחק ברוב המשחקים בהרכב. נותן 100% מעצמי".

משהו שצעירים יכולים ללמוד ממנו: "מה שיכולים ללמוד ממני זה שגם ברגעים קשים ידעתי להיות מקצוען וגם בתקופות מסוימות באתי לכל אימון ב-100%. אפשר ללמד אותם להתמודד עם מצבים שהם לא קלים, לדעת להתמודד עם רעשי רקע, ולהתייעץ עם יועץ מנטלי, משהו שעשיתי לא פעם ולא פעמיים".

חרטה על החזרה מאוסטריה, המשמשת כליגת מעבר לליגות הגדולות: "חשבתי שזה יהיה הדבר הכי נכון עבורי. המטרה שלי באוסטריה הייתה לבוא ולעשות עונות טובות ואז להתקדם. בפועל זה לא קרה. מתכננים תכניות וקורים דברים אחרים. אני את דרכי עשיתי ולא מתחרט על שום דבר. את ההחלטות שלי עשיתי באותם רגעים, אם הייתי יודע מה יכול לקרות הייתי אולי משנה את ההחלטות".

רועי קהת, אופיר מזרחי | מאור אלקסלסי

השער שהציל נגד מכבי תל אביב: "אתה רואה את הכדור הולך לרוחב ואתה רק מנסה להגיע. היה לי מזל להרים את הרגל בשנייה הנכונה. ברגעים כאלה אתה מקבל בוסט גבוה של אנרגיה ומרגיש שאין סיכוי שאנחנו מקבלים גול".

הניצחון שלקח אותם קדימה: "אני בטוח שנעשה את זה. המטרה לפנינו זה המקום הרביעי. יש לנו אותו מספר נקודות כמו מכבי פ"ת. מי שיעשה יותר נקודות בחמשת המשחקים שנותרו יסיים רביעי. בנוסף לזה, לכל שחקן יש חוזה ויש קריירה. כל אחד רוצה להציג את היכולות שלו בפלייאוף העליון, להראות שמגיע לך להיות במקומות האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי