שובל גוזלן: "מעברי הקבוצות פגעו בקריירה שלי"

חלוץ חדרה התראיין ל-103FM, התייחס לניצחון האחרון על בני יהודה וסיפר: "בינואר היה תלוש מהמציאות שנבטיח את ההישארות כל כך מהר". וגם: השיפור בחודשים האחרונים, החיבור למועדון ועתידו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שלושה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון, והפועל חדרה לועגת לכל הפרשנים. הקבוצה שסומנה בתחילת העונה כיורדת בטוחה, נמצאת בכושר מצוין עם הפסד בודד בתשעה משחקים והיא מדורגת במקום השמיני עם 41 נקודות, בדיוק כמו של מכבי נתניה. ביום ראשון האחרון הקבוצה גברה 2:3 על בני יהודה על רקע מכתב ההתראה שקיבלה מתובע ההתאחדות בשל התכנון שלה לשחק עם הרכב משני. החלוץ שובל גוזלן, שכבש את השער הראשון בניצחון על הכתומים, התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על העונה הנוכחית של הקבוצה ועל עתידו.

האזינו לראיון:

תחילה נשאל גוזלן איך הקבוצה עלתה לכר הדשא בשיא הרצינות כשהמשחק אינו חשוב עבור הקבוצה: "קודם כל אני חושב שלרגע לא באנו להעביר את הזמן. זו קבוצה שבנויה מהמון צעירים. חשוב לציין שלהרבה שחקנים אין חוזה לעונה הבאה, כל משחק זה חשוב וכל גול משפיע עבור הרבה שחקנים. שמנו את כל הרעשים מסביב בצד. ידענו לבוא ולתת הכל ולהאמין בעצמנו. ככה אנחנו פועלים בכל החודשיים האחרונים – באים, מאמינים, משחקים".

החיבור שלו עם המועדון: "אני חושב שיש חיבור גדול לכל השחקנים. זו קבוצה שנותנת לך המון שקט וביטחון, תחושה שהכל בסדר גם בימים שלא הולך. עברתי עונה לא פשוטה ועדיין חיבקו אותי. כיף לנו ורואים את זה בכל משחק".

שובל גוזלן | דני מרון‎

האם מעברי הקבוצות התכופים פגעו בקריירה שלו: "אני חושב שכן, זה פגע בקריירה שלי. אמרתי בהרבה ריאיונות קודמים שהחלטתי באותו רגע מה שחשבתי שהכי טוב עבורי. כרגע אני שמח איפה שאני נמצא, אני חושב שאם היו מדברים איתנו בינואר זה היה תלוש מהמציאות שנבטיח את ההישארות כל כך מהר אבל עם אמונה ועבודה קשה עשינו את זה".

העונה כבש גוזלן שישה שערים ונשאל האם הוא והקבוצה לא מוערכים מספיק: "עברתי קבוצות, חדרה היא מועדון צנוע ואני חושב שבארבע השנים שהיא בליגת העל היא עשתה המון דברים יפים, באמת שכל שחקן שמגיע, גם אם הוא מגיע בתקופות פחות טובות – מצליחים להחיות אותך ולהרים את הביטחון. זה המאמן, הקבוצה, הכל ביחד".

האם לוקח בחשבון את הפרטנרים בהתקפה כשהוא בא לחתום בקבוצה: "האמת שכן, כשהגעתי, חדרה הייתה קבוצה חזקה והכל הלך מאוד קשה. לקראת הסוף אנחנו עומדים יפה על המגרש ולא מוותרים, חלוקת השערים מאוזנת בקבוצה וזה יפה עבור קבוצה שהחלה כקבוצת תחתית".

על עתידו: "אני ואנשי המועדון משוחחים ואנחנו בפגישות, בגדול יש לי חוזה לעונה הבאה".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1028461

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי