ברק אברמוב בראיון: "אמרתי לאלונה שהיא צריכה להתבייש בעצמה"

ברק אברמוב | דני מרון

בעלי בני יהודה התראיין ל-103FM והתבטא בחריפות לגבי שחקניו ("עשו במכנסיים, כולם ראו את זה ולא רק אני"), על בעלי הפועל ב"ש ("מחפשת אותי ואת בני יהודה") ועל בעלי הקבוצות בליגה ("רגילים שאומרים להם אמן")

(גודל טקסט)

לאחר שנחלה עוד איבוד נקודות בתוספת הזמן, הפעם עם הפסד דרמטי להפועל חדרה, בני יהודה קרובה מתמיד לירידה לליגת המשנה. לאחר שברון הלב של הכתומים, בעלי הקבוצה ברק אברמוב התראיין הערב (שני) לתוכנית הספורט של 103FM וסיפק ראיון חסר מעצורים לגבי שחקני הקבוצה, יוסי אבוקסיס, אלונה ברקת, יו"ר המנהלת ארז כלפון ועוד.

האזינו לראיון

הבעלים פתח את דבריו: "כראש מערכת של מועדון כדורגל, מן הסתם ההצלחות והכשלונות הן עליי. בדיוק כמו שבשנים האחרונות היו הצלחות אדירות וידעתי לקחת חלק מהקרדיט, גם העונה אני לוקח את הכישלון עליי, אין לי בעיה לעמוד מאחורי התוצאות. מה שחשוב זה להחזיר את הקבוצה לליגת העל בעונה הבאה".

אברמוב המשיך וירה: "אני אמרתי שאני ראש המערכת וככזה נכשלתי, אבל בסוף יש סיבות לכישלון, אין פרות קדושות, השחקנים גם אשמים והם עשו במכנסיים כשקיבלו שני שערים בתוספת הזמן. כל מי שהיה במשחק ראה את זה, לא רק ברק אברמוב. כמו שבשנים עברו היו הצלחות וידעתי להגיד שזה בזכות השחקנים, השנה הם אלה שעשו את הכישלון".

ברק אברמוב | אדריאן הרבשטיין

לגבי יוסי אבוקסיס: "יוסי קיבל את הקבוצה במחזור ה-20, ואין עוררין על כך שהוא בין המאמנים הטובים בארץ. הוא קיבל אותה כשהיא הייתה מעל הקו האדום וגם הוא לא הצליח לעשות את הדברים אחרת. כנראה שהמערכת הייתה רקובה מדי כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. כמו שאני לא מאשים את כפיר אדרי ויעקב אסייג במה שקרה, גם יוסי לא בנה את הקבוצה הזאת בתחילת העונה ולכן הוא לא האשם העיקרי במצב".

על חלון ההעברות בינואר: "בינואר השנה לא הייתה יותר מדי סחורה להביא. הקבוצות הגדולות לא שיחררו שחקנים, וברגע שזה קורה אז אין את מי להחתים שיעשה שינוי. הכישלון לא קרה בינואר, הוא קרה בתחילת העונה. החתמנו מספר שחקנים שאולי ככדורגלנים הם טובים, אבל מעבר לשחקני כדורגל צריך מרקם חברתי טוב ואישיות חזקה, ובזה נכשלנו השנה".

"בסוף", אברמוב המשיך, "לחלק מהשחקנים אין אצלנו חוזה והם ישחקו בליגת העל בעונה הבאה. המועדון זה אני, אבוקסיס וכל הצוות, ואנחנו אלה שנחווה את הירידה והם ישחקו במקומות אחרים. לא בטוח שאני אשחרר את כל השחקנים בסגל. יש כאלה שיש להם חוזה ואנחנו רוצים שיישארו איתנו, ומי שלא נרצה כנראה שלא מתאים לנו".

ברק אברמוב | אריאל שלום

תביעת הדיבה של אלונה: "מה שקרה זה שהגעתי לוויצמן-יער עקב חקירה שמתנהלת נגד בני יהודה על חוזה של יוסי אבוקסיס. שאלו אותי שם שאלה: בהפועל ב"ש אומרים שאבוקסיס אמר לנו אחת שתיים שלוש, מה יש לך להגיד על זה? אם בחקירה שאלו אותי משהו ספציפי שנעשה או לא נעשה, מתוך שיחה של ברקת ואבוקסיס ב4 עיניים, סימן שזה יצא מברקת, כי ליוסי אין אינטרס להוציא את זה החוצה. אמרתי לאלונה שהיא צריכה להתבייש שהיא מתלוננת בפני ההתאחדות לכדורגל".

אברמוב יצא במתקפה חריפה: "אלונה רצתה לכאורה לגנוב את זכויות השידור. היא הביאה אליה הביתה מספר בעלי קבוצות שאני לא בתוכם, ללא ידיעת המנהלת וארז כלפון. שם, היא ניסתה לכאורה לגנוב את זכויות השידור, כדי שמי שינהל את המו"מ על הזכויות זה לא ארז כלפון, אלא היא ועוד כמה חברים. אני התנגדתי לזה כי כלפון עושה טוב לכדורגל".

"יש פה בעלי קבוצות שרגילים לעשות מה שהם רוצים וכולם אומרים להם אמן. עכשיו יש יו"ר מנהלת חזק, שלא רואה אף אחד ממטר חוץ מאת טובת הקבוצות והכדורגל נכון לאותו רגע ולאותו זמן. הוא נלחם במה שצריך, ובסוף רואים את התוצאות. קיבלנו את הסכום שרצינו".

ברק אברמוב
ברק אברמוב | דני מרון

אברמוב חשף כי "אני, יענקל'ה שחר, מכבי תל אביב ומכבי נתניה היו הנציגים היחידים שלא הגיעו לפגישה בבית של אלונה. מה קרה שם? אחד הבעלים של הקבוצות העלה לטלפון איש עסקים וניהל איתו משא ומתן טלפוני על סכום הכסף שהם יקבלו עבור זכויות השידור".

"זה לא כמו בסופרליג, על הסופרליג חלמו, פה זה קרה במציאות. מכיוון שאני נלחמתי בזה, הם החליטו להילחם בי בחזרה, הם החליטו לבדוק כמה יוסי מרוויח בבני יהודה. אנחנו נגיע למבקר המדינה ונבדוק איך הגיעה החקירה הזאת לבני יהודה. חקירה שמתנהלת בוויצמן-יער מגיעה מגוף אחד שקשור לבקרה התקציבית. הבקרה טוענת שהיא לא יודעת איך זה הגיע אליה בכלל. זה אומר הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי