ניקו אולסק הבהיר: "מעולם לא אמרתי שהקהל של בית"ר גזעני"

ניקו אולסק
ניקו אולסק | בית"ר ירושלים

הקשר צוטט בריאיון בארגנטינה מבקר את ארגון "לה פמיליה", אך הדברים שיוחסו לו ב-"TYC" נמחקו והוא הוסיף באינסטגרם: "מעניין אותי רק לחזור מהפציעה ולהצליח עם הקבוצה". וגם: דבריו על הקורונה בישראל וחזרת הקהל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ניקו אולסק חזר לכדורגל הישראלי בחלון ההעברות האחרון בינואר אחרי כחצי שנה בליגה ההולנדית ולצערו הספיק לרשום רק ארבע הופעות במדי בית"ר ירושלים בעקבות פציעה, אבל בארגנטינה מאוד מתעניינים בנעשה בישראל וב"TYC", מהרשתות הגדולות במדינה, שוחחו עם הקשר על ההתמודדות עם נגיף קורונה בישראל וכמובן שגם עליו ועל קבוצתו החדשה בכשלושת החודשים האחרונים.

"אין בישראל יותר חובה לעטות מסכות בשטח פתוח, יש גם מקומות סגורים שלא דורשים מסכה ואפילו באימוני הקבוצה כבר אין צורך בכך", מספר אולסק על ההתמודדות של ישראל עם הנגיף שעדיין פוגע קשות בארגנטינה ובמדינות דרום אמריקה, "אין כאן מתים מדי יום וכמות המקרים מאוד נמוכה, בזכות העובדה שמעל חצי מהמדינה התחסנה ואפשר לראות שזה עובד", מספר הקשר בן ה-29, "המסעדות מלאות, החופים מלאים וגם המועדונים. אנשים כאן לא חיו במשך שנה וכעת הכל מלא יותר מאשר בעבר".

בכל הנוגע לבית"ר ירושלים, מספר אולסק: "כולנו בקבוצה מחוסנים והחיים רגילים לחלוטין. לא נבדקנו נגד קורונה המון זמן והצוות הרפואי אפילו לא מדבר איתנו על קורונה. לשמחתנו גם הקהל חזר ב-25 אחוז תפוסה, האוהדים צריכים להראות תעודה שהם מחוסנים ולשמחתנו הם קולניים יותר מאי פעם ואפשר להרגיש אותם. זה כמו משחק אחר לגמרי, חוויה נהדרת.

הקשר גם נשאל על ארגון לה פמיליה וצוטט כך, במשפט שנמחק בהמשך: "אלו אוהדים מאוד גזענים ואנחנו מרגישים אותם היטב כשהקבוצה לא מצליחה". מיד לאחר שהריאיון פורסם בישראל, אולסק פרסם בעמוד האינסטגרם שלו הבהרה חשובה: "מעולם לא אמרתי שהקהל של בית"ר גזעני, טוב עשה הכתב שמחק וערך את דבריי לאחר שהבין שטעה. מהרגע שהגעתי לישראל הרגשתי את האהבה של אוהדי בית"ר אליי והדבר היחיד שמעניין אותי זה לחזור מהפציעה ולהצליח עם הקבוצה". כאמור, הציטוט שלעיל נמחק מהכתבה ב-TYC.

ניקו אולסק | מאור אלקסלסי

אולסק גם סיפר שבקיץ הקרוב הוא יתחתן במקסיקו, אבל החברים והמשפחה מארגנטינה לא יוכלו להגיע כל עוד ארגנטינה תישאר מדינה אדומה. "זו הייתה שנה קשה, היינו לבד והלוואי שכל העולם ילך בדרכה של ישראל ונוכל להתאמן, להיות עם אנשים, לשבת בבר – אלו הכל דברים יפים שעלינו ללמוד להעריך".

אולסק גם נשאל על החיים בירושלים הקדושה לדתות: "לא משחקים או מתאמנים משישי בערב ועד שבת בערב בעקבות הד. והרבה פעמים אנחנו משחקים במוצאי שבת ושחקנים מגיעים ברגל או באופניים כי הם לא יכולים להשתמש ברכב".

ניקו אולסק במדי בית"ר ירושלים
ניקו אולסק במדי בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי