מכבי תל אביב אותתה להפועל חיפה לגבי עידו שחר, ברסקי ימשיך?

בכרמל רוצים להשאיר את השניים, אולם בשורות האלופה הבהירו כי הם בונים על הקשר הצעיר. לעומת שחר, ברסקי צפוי לבקש להישאר בכרמל: "רוסלן לא רוצה לשבת שוב בספסל או ביציע". ומה עם אלטמן?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהבטיחה את הישארותה בליגת העל עם ניצחון חשוב על בני סכנין, הפועל חיפה תחל לעסוק בהכנות לקראת העונה הבאה. הקבוצה של אלישע לוי רחוקה תשע נקודות מבני יהודה שמתחת לקו האדום, כשנותרו עוד שלושה משחקים לסיום העונה וגם הפרש השערים של הקבוצה מהכרמל טוב משמעותית. למרות המצב בטבלה, הבעלים יואב כץ טוען שהמלאכה עדיין לא הסתיימה ומבקש להמתין לסיום המחזור הקרוב, בו תארח קבוצתו את בית"ר ירושלים (ראשון החל מ-20:00, ישיר בספורט3).

אחרי שלא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון, על אף סגל מרשים ועמוק בסטנדרטים שלה, הפועל חיפה צפויה לשנות את פניה לקראת העונה הבאה. בין השחקנים שיעזבו נמצאים כמובן המושאלים ממכבי תל אביב, עידו שחר, רוסלן ברסקי ותומר אלטמן שצפויים להתחיל את האימונים עם האלופה. בכרמל רוצים מאוד להשאיר את ברסקי, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בקריית שלום, ומספרים שאם הקשר לא ירגיש שהוא זוכה להזדמנות ממשית מקבוצת נעוריו, הוא יבקש לעבור להפועל חיפה בה הוא נחשב לשחקן בכיר ומוערך.

בסביבתו של ברסקי התייחס הבוקר לסאגה והבהירו: "רוסלן מבין שהעונה הבאה תהיה מאוד משמעותית עבורו ועבור הקריירה שלו, הוא כבר לא ילד והוא לא ירצה לאבד מספר חודשים נוספים בישיבה על הספסל או ביציע". בהפועל חיפה היו רוצים לראות גם את שחר הצעיר ממשיך, אולם אנשי המועדון קיבלו איתות לגביו ממכבי תל אביב, שהבהירה כי לא מן הנמנע שהקשר יהיה חלק מסגל הקבוצה בעונה הבאה. ומה עם אלטמן? במועדון החליטו לרדת מהשחקן שלא הצליח להתעלות העונה ולא תרם אף שער ב-23 הופעות במסגרת הליגה.

עידו שחר, דור פרץ | מאור אלקסלסי

בנוסף, אלישע לוי יצטרך לקבל החלטה לגבי עדן בן בסט. כזכור, החלוץ קיבל בקיץ האחרון הודעה מהמאמן דאז חיים סילבס כי הוא אינו נמצא בתוכניות המקצועית, אך בן בסט החזיק בחוזה שיגיע לסיומו בקיץ. כעת, המאמן והבעלים יצטרכו להכריע האם להאריך את ההתקשרות או לוותר על השחקן הוותיק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי