גם אם תזכה בגביע: הפועל תל אביב לא תוכל לשחק באירופה

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | לירון מולדובן

ועדת רישוי המועדונים קבעה כי בשל אי עמידה בקריטריון הפיננסי, האדומים לא יורשו להשתתף במפעלי אופ"א אפילו אם יזכו בתואר. המועדון יוכל לערער. המשמעות: הקבוצה שתסיים רביעית בליגה צפויה לקבל את הכרטיס

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ועדת רישוי המועדונים, שהתכנסה ב-5 באפריל, קבעה הבוקר (שלישי) כי גם במקרה שתזכה בגביע המדינה, הפועל תל אביב לא תוכל להשתתף במפעל אירופי בעונת 2021/22 וזאת בשל אי עמידתה בדרישות הפיננסיות בהתאם לתקנון – כך הודיעה ההתאחדות לכדורגל. המועדון יוכל לערער על ההחלטה בפני הוועדה המיועדת לכך, כפי שעשו כבר בעבר.

כידוע, האדומים העפילו לחצי גמר הגביע שיתקיים בעוד כשבועיים ורחוקים שני ניצחונות מהנפה, כאשר על מנת לעלות לגמר הם יצטרכו לעבור את בית"ר ת"א/בת ים, אולם אפילו אם ישיגו תואר ראשון מאז עונת 2011/12, הם לא יוכלו לשחק בתחרויות של אופ"א.

המשמעות היא שבמקרה שהפועל תל אביב תזכה בגביע, או לחילופין אם מכבי תל אביב או מכבי חיפה יעשו זאת, הקבוצה שתסיים במקום הרביעי בליגת העל תקבל את הכרטיס לאירופה וזאת מכיוון שהצהובים והירוקים יסיימו בין כה וכה בשני המקומות הראשונים בטבלה, בעוד לקבוצה של ניר קלינגר לא אושרה ההשתתפות.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "לאחר שקראנו את החלטת ועדת הרישוי, אנו סבורים שוועדת הרישוי טעתה בהחלטתה ובנימוקיה. בכוונתנו לערער על ההחלטה ולמצות את זכויותינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי