מכבי חיפה נקנסה ב-18,000 ש"ח. האוהדים משתלטים על המושבה

הירוקים ספגו קנס בסך 3,000 ש"ח בגין פריצת האוהד למגרש מול עפולה ועוד 15,000 בשל הדלקת האבוקות בטרנר. כ-4,000 ידחפו מול פ"ת בשבת (20:30, ספורט1), חלקם זועמים על שיבוץ חכמון. וילדסחוט בתמונת ההרכב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אנשי מכבי חיפה יצאו מאוכזבים מהתיקו מול הפועל באר שבע. עם זאת, במועדון מבינים כי אין זמן להתאבל ומסתכלים קדימה. בשבת יתארחו הירוקים אצל מכבי פתח תקווה (החל מ-20:25, ישיר בספורט1) ויקוו להשיג ניצחון שיגדיל זמנית את הפער ממכבי תל אביב לחמש נקודות. בינתיים, הקבוצה עמדה הערב (רביעי) לדין בעקבות כניסתו של אוהד למגרש במשחק הגביע מול הפועל עפולה, וכמו כן בגין הדלקת האבוקות של אוהדיה מול הפועל באר שבע בטרנר ביום שני.

הדיין צחי נמירובסקי קנס את המועדון ב-3,000 ש"ח בעקבות התקרית מול עפולה ושיבח את ההתנהלות אל מול התופעה, שכן הפורץ אותר ונחסמה אפשרותו לרכוש כרטיס או מנוי ללא הגבלת זמן: "הנאשמת הציגה את האמצעים בה היא נוקטת כדי למגר את התופעה, הציגה בפניי מסמך שנשלח לאוהד לפיו היא בוחנת נקיטת הליכים משפטיים נגדו ומונעת ממנו להגיע למשחקים. בית הדין יקל בעונשן של הקבוצות שיעשו מאמצים אמיתיים וילחמו בתופעה הכוללת", אמר הדיין. לאחר מכן, נמירובסקי גזר קנס נוסף בסך 15,000 ש"ח בשל הדלקת האבוקות ובכך בעצם ניצל את ה"עונש על תנאי" שהקבוצה סחבה מהעונה הקודמת.

ומבית הדין לכפר גלים. לאורך כל שלבי העונה מקפיד המאמן ברק בכר להבהיר לשחקניו כי מכבי חיפה צריכה להסתכל אך רק על עצמה ובימים האחרונים מנסים בצוות המנטלי לחדד בפני השחקנים את המסר. "אם אנחנו נעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר, העונה הזו תסתיים עם אליפות", הבהירו בכרמל.

אוהדי מכבי חיפה | מאיר אבן חיים

מבחינה מקצועית, חיפה תיאלץ להסתדר ללא מספר שחקני מפתח. על פי הערכות, ארנסט מאבוקה גמר את העונה ולא מן הנמנע שהמשחק בבאר שבע היה האחרון שלו במדים הירוקים. רז מאיר יתפוס את מקומו בהרכב. כידוע, גם צ'רון שרי ודולב חזיזה המוצהבים לא יעמדו לרשות בכר.

בחלק הקדמי של הירוקים מובטח מקומם של עומר אצילי וגודסוויי דוניו ולקראת האימון המסכם ביום שישי יחליט בכר לגבי זהות השחקן השלישי שיעלה בהתקפה, כאשר ההתלבטות היא בין יאניק וילדסחוט למוחמד עוואד, שזוכה בשלב זה לעדיפות בעקבות היכולת שהציג במשחקים האחרונים. בקישור, לצד נטע לביא ומוחמד אבו פאני, מתלבט בכר בין חוסה רודריגס שייעדר מ"משחק העונה" מול מכבי תל אביב בגלל צהובים לבין יובל אשכנזי.

על עף שכאמור מדובר במשחק חוץ, מכבי חיפה תהנה מרוב מוחלט ביציעים. לא פחות מ-4,000 כרטיסים הועברו על ידי מכבי פתח תקווה לטובת הירוקים, שמכרו בינתיים כ-2,500 מהם והשאר צפויים לאזול בימים הקרובים. בינתיים, אוהדי מכבי חיפה מוחים ברשתות החברתיות על שיבוצו של השופט אלי חכמון למשחק הקרוב וחלקם אף פנו לראשי המועדון וביקשו לנסות להחליף אותו. הסיבה: במשחק מול הפועל כפר סבא בסמי עופר, חכמון לא שרק לפנדל ברור על עומר אצילי.

סינטיהו סלליך, ארנסט מאבוקה | דני מרון
אלי חכמון, נטע לביא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי