יעקב בוזגלו השווה את מאור לזלאטן: "יכול להיות שוב הטוב בארץ"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

אביו של הכוכב בראיון ל-103FM: "הוא סבל בהפועל ת"א מחוסר התנהגות מינימלית לבן אדם". לקראת החזרה: "הבעיה הכי קטנה היא למצוא לו קבוצה. הרמה לא מפחידה, אם הוא נכנס לכושר הוא לא רואה אף שחקן בליגה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאור בוזגלו פרסם אתמול (שלישי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו הבהיר לכולם כי הראש שלו מרוכז רק בכדורגל, זאת לאחר שספג ביקורות רבות בעקבות עיסוקיו מחוץ לספורט. הערב, אביו של מאור, יעקב בוזגלו, דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו של בנו, שעדיין לא ויתר על הכדורגל ומתכנן לחזור למגרשים בעונה הבאה.

האזינו לראיון המלא

"קודם כל, בקשר למה שמאור פרסם אתמול. אני חושב שכל שחקן באשר הוא, כאשר הוא עולה על המגרש ונותן את כל מה שהוא יכול ויודע, מצדי שיעשה מה שהוא רוצה מחוץ למגרש" אמר יעקב בוזגלו בפתח דבריו. "לא לכל שחקן את אפשרות להצטלם לקמפיינים או לעשות סדרות בטלוויזיה. לאורך כל השנים מאור הוכיח שהוא מקצוען נטו וכשהוא על המגרש, הוא משתדל לעשות הכל".

העונה האחרונה והבוררות עם הפועל תל אביב: "לצערי, מאור סבל מהמון פציעות בשנים האחרונות, אבל גם מחוסר התנהגות מינימלית לבן אדם בהפועל תל אביב. אי אפשר לברוח מהמציאות. זה שהם פיטרו אותו ללא עוול בכפו, זה עניין שעוד יתבהר. יש הסכם שלא כובד. הוא קיבל ייעוץ מעורכי דין ובחר ללכת לבוררות. גם הבורר רוצה שהיא כבר תסתיים, הוא הרגיש שהעונה הזו נגמרה עבור מאור והנזק שנעשה כבר נעשה".

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

עתידו של מאור: "אנחנו עם הפנים קדימה. אני רואה אותו ואני מגלה בו אנרגיות חיוביות מאוד. הוא בריא וככה הוא כבר כל העונה הזו. הוא מתאמן חזק. היום, כשאני מסתכל על הליגה, בחיים לא השתעממתי ככה. אולי רק בעונה שעברה היה משהו דומה, בסך הכל הרמה הנוכחית לא צריכה להפחיד שחקן כמו מאור. אם הוא נכנס לכושר גופני, הוא לא רואה שום שחקן בארץ".

מצבו הגופני: "מאור עדיין ילד. הוא נראה כמו ילד ושומר על עצמו. תסתכל עליי, אני בן 65, אבא שלי נפטר בגיל 54. אני נראה פי 10 יותר צעיר ממה שהוא היה. הזמנים השתנו. אני רואה את בופון, בגיל 43 עדיין יש לו ביקוש. גם אם תסתכלו על זלאטן, מסי ורונאלדו. אפשר להסתכל על אח של מאור, אסי, ששיחק עד גיל 37. פציעות? גם זלאטן עבר פציעות דומות. אני חושב שמאור קודם כל צריך להדליק את עצמו מבחינת האנרגיות שלו. למצוא לו קבוצה בארץ זו הבעיה הקטנה ביותר, אני מבטיח שלא תחסר לו אחת בישראל".

ביקורת כלפי מאור: "אני חושב שלא צריך להחמיא למאור. כולם יודעים מה הכוח שלו בחדר ההלבשה ואת זה שהוא יודע תמיד לחבר ולהנהיג את כולם. אני חושב שלאף קבוצה אין בעיה איתו. קרו כמה דברים בדרך, לפעמים אני התבטאתי במקומו ואני לא מצטער, מלבד החלטה אחת שלקחתי והיא לעבור להפועל ת"א. מי שרוצה לבקר את מאור על כל השנים, אני הכתובת".

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי