בסגל חסר מאוד: אשדוד תנסה להתקרב לאירופה, ספורי וגורדנה בספק

שחקני מ.ס אשדוד | דני מרון

הקבוצה של בן שמעון תתארח אצל ק"ש בשבת (18:15) ללא בן זקן, אוואני, אזולאי, כהן, דוד וככל הנראה גם בריהון: "אין תירוצים, הסגל רחב". ספורי התלונן על פציעה בירך האחורי, גורדנה סובל מכאבים בגב. בילו יפתח?

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

חמישה משחקים לסיום הפלייאוף העליון, מ.ס אשדוד רוצה לשמור על הפער המבטיח בן שש הנקודות ממכבי פתח תקווה וקריית שמונה שבמקום הרביעי והחמישי בהתאמה, בדרך להבטיח את המקום השלישי ולזכות בכרטיס למפעל האירופי החדש שייצא לדרך בקיץ, הקונפרנס ליג. מחר (שבת) הקבוצה של רן בן שמעון יכולה לעשות צעד גדול לשם, כאשר תתארח בצפון אצל ק"ש וקובי רפואה (18:15).

אשדוד לא הצליחה לגבור על ק"ש בכל שלושת המפגשים שהתקיימו העונה. "המשימה היא להשיג את הכרטיס לאירופה. למרות שרשרת הפציעות, אין תירוצים. הסגל רחב ומוכן למשחק החוץ הקשה", אמר גורם בקבוצה מעיר הנמל.

הקפטן, טום בן זקן, ייעדר בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ומי שיחליף אותו בעמדת המגן הימני יהיה זוהר זסנו. גם טימותי אוואני, שסיים את העונה, לא יעמוד מחר לרשות רן בן שמעון, כמו גם גיל כהן, שלומי אזולאי ודין דוד הפצועים. יעקב בריהון, שנפגע ברצועות הברך, אמור להחמיץ את המפגש גם הוא. רמזי ספורי התלונן על פציעה בשריר הירך האחורי ורק מחר יוחלט האם ייקח חלק בהתמודדות. כמו כן, רועי גורדנה סובל מגב תפוס ובקבוצה ינסו להכשירו.

רן בן שמעון | לירון מולדובן

בתוך כך, נמשך המשא ומתן עם צמד הקשרים, שלומי אזולאי ורועי גורדנה, אשר מהווים את הבסיס של מ.ס אשדוד העונה ומובילים את הקבוצה לעונה המצוינת שהיא רושמת. במועדון רוצים להחתימם על חוזה לשתי עונות, אך עדיין ישנם פערים כספיים בין הצדדים.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו, ננאד סבטקוביץ', עומרי בן הרוש, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו, עוז בילו (רמזי ספורי), מוחמד כנעאן, אדג'י הייפורד (עידן דהן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי