וילדסחוט מועדף על פני עוואד, אבו פאני: "מכבי פ"ת עשתה הרבה לנו צרות"

יאניק וילדסחוט | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה תתארח במושבה בשבת (20:25, ישיר בספורט1) ותנסה להגדיל זמנית את הפער ממכבי ת"א. הקשר ולביא יצטרכו להיזהר מצהוב, כ-4,500 אוהדים יגיעו. בכר הזהיר ממתפרצות ואמר: "אף משחק נגדם העונה לא היה קל"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מעדה במחזור האחרון מול הפועל באר שבע, ויודעת שאסור למצמץ לשנייה במאבק האליפות. מחר (שבת, החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1) הירוקים יתארחו באצטדיון המושבה למשחק קשוח מול מכבי פתח תקווה, במטרה להגדיל זמנית את הפער ממכבי תל אביב לחמש נקודות ולהלחיץ את הצהובים.

אין ספק שלהשיג שלוש נקודות לא יהיה פשוט עבור הקבוצה של ברק בכר. בשלושת המפגשים שנערכו העונה בליגה בין החיפאים למלאבסים, הירוקים ניצחו רק פעם אחת. שני המשחקים הנוספים הסתיימו בהפסד ובתיקו. ניצחון, כאמור, יגדיל את הפער ומוליכת הטבלה תייחל למעידה של מכבי ת"א נגד הפועל באר שבע ביום שני.

ברק בכר, ולא פעם הראשונה העונה, מנסה להבהיר שההתעסקות היא רק במשחק הקרוב ולא ביריבה למאבק האליפות. "זה תלוי בנו, אנחנו במקום הראשון ואסור לנו לאבד את זה", אמר שחקן במכבי חיפה. המאמן ערך אסיפה לקראת מכבי פ"ת, בה שם דגש בין השאר על המתפרצות של הקבוצה של גיא לוזון ועל שחקני הכנף. "אנחנו צריכים להיות זהירים ומרוכזים בכל התקפה", אמרו בכרמל.

ברק בכר | דני מרון

ואם לא מספיק שמכבי חיפה התקשתה העונה גם ככה מול מכבי פ"ת, הירוקים גם יגיעו עם סגל חסר. דולב חזיזה וצ'רון שרי מוצהבים וייעדרו, בעוד ארנסט מאבוקה פצוע. רז מאיר יפתח כמגן ימני, בעוד בחלק ההתקפי ישנה התלבטות בין מוחמד עוואד ליאניק וילדסחוט.

כרגע נראה שההולנדי זוכה לעדיפות על עוואד, מפני שזהו התפקיד הטבעי שלו, אך אין ספק שווילדסחוט יצטרך להציג יכולת הרבה יותר טובה מזו שהציג במשחקים האחרונים אם יפתח בהרכב. ניקיטה רוקאביצה, מלך שערי הליגה, עדיין סובל מכאבים בגיד ויחכה להזדמנות שלו מהספסל.

כ-4,500 אוהדים ירוקים יגיעו למושבה. למכבי חיפה שני שחקנים שיצטרכו להיזהר מכרטיס צהוב כדי לא להפסיד את חצי גמר הגביע נגד מכבי ת"א – נטע לביא ומוחמד אבו פאני. חוסה רודריגס, שקיבל צהוב במשחק הקודם, יחמיץ את משחק העונה, שייערך בראשון הבא.

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

בכר אמר לקראת ההתמודדות: "אחרי משחק קשה בבאר שבע אנחנו יוצאים למשחק לא פחות קשה נגד פ"ת. שיחקנו נגדה ארבע פעמים השנה ואף משחק לא היה קל. איבדנו גם נקודות בליגה מולם. הולך להיות משחק קשה, אבל חשוב שנתמקד בדברים שאנחנו צריכים לעשות ולהמשיך את החצי השני הטוב שהיה בב"ש. הקהל? אין ספק שהצבא הירוק דוחף אותנו ואנחנו צריכים אותנו. הולכת להיות אווירה טובה בדרך למטרה".

אבו פאני סיפר: "הולך להיות משחק קשה, פ"ת עשתה לנו המון צרות בליגה. אנחנו מקווים לקחת את כל הנקודות. הגענו לישורת האחרונה, המאבק צמוד, אנחנו מקווים לעשות את הכי טוב ולקחת את התואר בסוף, זו המטרה. אני יודע שהרוב המוחלט באצטדיון יהיה קהל של מכבי חיפה, אז בכלל תהיה לנו אווירה ביתית. אנחנו מקווים לשמח אותם ולקחת את כל הנקודות".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודריגס, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, יאניק וילדסחוט (מוחמד עוואד), גודסוויי דוניו.

מוחמד אבו פאני | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי