דיווח בבולגריה: מכבי חיפה רוצה לצרף את מאוויס צ'יבוטה

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | האתר הרשמי של לודוגורץ

בדרך חזרה לארץ? על פי פרסום בולגרי, הירוקים מעוניינים להחתים את חלוץ לודוגורץ, שלא נמצא בתכניות המקצועיות של קבוצתו, שצפויה לדרוש דמי העברה: "מעולם לא הצליח לחשוף את הפוטנציאל הטמון בו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה נמצאת בעיצומו של מאבק אליפות מפואר, שבסיומו עשויה הצלחת לחזור לכרמל אחרי עשור שחון. הירוקים במקביל גם מתכננים כבר את העונה הבאה, ועל פי דיווח שפורסם היום (שישי) בעיתון הבולגרי "Match Telegraph" – הקבוצה מתעניינת במאוויס צ'יבוטה.

על פי הדיווח, החלוץ, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-25, לא נמצא בתכניות המקצועיות של המאמן ולדס דמבראוסקס, ובתקופה האחרונה הוא לא ממש משחק. "הוא מעולם לא הצליח לחשוף את הפוטנציאל הטמון בו", נכתב בדיווח.

כמו כן, צוין בפרסום הבולגרי שלודוגרץ תדרוש על צ'יבוטה דמי העברה, למרות שהוא לא בתכניות, ולכן עסקת השאלה גם נמצאת על הפרק. כידוע, אלופת בולגריה משאילה העונה את דן ביטון למכבי תל אביב, וייתכן שהכוונה שמתווה דומה יבוצע אם החלוץ אכן יגיע לירוקים בעונה הבאה.

צ'יבוטה, שמחזיק כמובן באזרחות ישראלית, ערך העונה 26 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש שישה שערים. כידוע, הוא נמכר ללודוגורץ מבני יהודה בסיום עונת 2018/19 תמורת כ-800 אלף יורו. עוד קודם לכן, הוא הגיע לכתומים כחלק מעסקת מאור קנדיל, ובעבר הושאל מהצהובים להפועל כפר סבא.

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי