גיא לוזון: "מכבי חיפה הכי מוכשרת בליגה". עבדה יחזור להרכב

ליאל עבדה, סאן מנחם | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי פ"ת החמיא לירוקים רגע לפני הקרב בשבת (20:25, ישיר בספורט1): "נראה שהמקום הרביעי יגיע לאירופה, זו השאיפה שלנו". פלשר: "כיף לקבל ביקורות טובות". בריבו וחדידה יחזרו לסגל, קופר או אינברום יפתחו

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה סיימה בשני המחזורים האחרונים פעמיים ב-0:0, מול הפועל באר שבע ומ.ס אשדוד, ומחר (שבת, החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1) היא תארח את הטוענת לכתר – מכבי חיפה. המלאבסים עשו לירוקים לא מעט בעיות העונה, והם ינסו להפתיע ולהתבסס במקום רביעי, שעשוי לזכות את המסיימת בו בכרטיס לאירופה.

"יש לנו משחק מול הקבוצה הכי מוכשרת בליגה. קבוצה שנמצאת במקום הראשון בזכות ולא בחסד" אמר מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, לקראת המשחק. "יש לנו את השאיפות שלנו להגיע למפעל אירופי ונעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות אצלנו. המאבק על אירופה יהיה עד הסוף, כי כמו שזה נראה גם המקום הרביעי יוביל למקום באירופה וכל הקבוצות בפלייאוף נמצאות עם סיכוי שווה לעשות את זה".

גם הבלם דניאל פלשר, שנמצא בתקופה מצויינת, דיבר לקראת ההתמודדות: "אני לא חושב שאנחנו באים להפתיע אותם או משהו כזה. אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק, התחלנו את הפלייאוף בצורה טובה והיו לנו משחקים די טובים עם מכבי חיפה השנה. אנחנו מקווים שנוכל לקחת את הנקודות".

גיא לוזון | אריאל שלום

השיפור שלו בתקופה האחרונה: "אני באמת שמח לשמוע ולקבל את הביקורות הטובות. אני מקווה להמשיך להצדיק את הקרדיט שאני מקבל גם מבחינה אישית וגם להגשים את המטרות הקבוצתיות שלנו – להגיע לאירופה".

מבחינה מקצועית, לוזון יקבל בחזרה לסגל את תאי בריבו, שהחלים מפציעה בבטן התחתונה בגינה נעדר כמעט חודשיים. גם הקפטן גיא חדידה, שסבל מרגישות בשריר האחורי, יהיה כשיר וישוב לסגל. ליאל עבדה, שפתח על הספסל מול אשדוד זכר לנקע בקרסול שהגביל אותו בתנועה, ישוב ישירות ל-11.

לוזון לא תרגל באימון המסכם את ההרכב הפותח, אך לפי הימים האחרונים נראה שהוא יחזיר ל-11 את אור בלוריאן במקומו של מרכוס דיניז. גם תומר לוי עשוי לפתוח במקומו של ינון אליהו. עבדה, שיחזור כאמור ל-11, יגרום לכך שאחד מבין ארמנדו קופר ואור אינברום יפנה את מקומו. מורגן פרייר צפוי לפתוח גם הוא.

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי (ינון אליהו), דניאל פלשר, אור בלוריאן, ירדן כהן, איתן אזולאי, ארד בר, נאור סבג, ארמנדו קופר (אור אינברום), ליאל עבדה, מורגן פרייר.

דניאל פלשר, מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי