ק"ש רוצה להמשיך את התנופה, רפואה מתלבט בין רוצ'ט למזרחי

אחרי ה-0:2 על מכבי ת"א, בצפון מקווים להשיג ניצחון שלישי העונה על אשדוד ולנצל את העובדה שמכבי פ"ת תשחק מול מכבי חיפה. רפואה לשחקנים: "אם לא ננצח, הניצחון על מכבי לא שווה כלום". אנסה יחזור

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב והחגיגות הגדולות, הפועל קריית שמונה שמונה תארח מחר (שבת ב-18:15) את מ.ס אשדוד, לה היא לא הפסידה העונה, במטרה לנצל את העובדה שמכבי פ"ת תשחק מול מכבי חיפה החזקה (החל מ-20:25, ספורט1) ולטפס למקום הרביעי על חשבונה.

ערב המחזור, ק"ש מדורגת חמישית עם מאזן נקודות זהה לזה של פ"ת הרביעית ושש פחות מאשר לאשדוד השלישית. לאחר שנודע כי הפועל ת"א לא תוכל לשחק באירופה בעונה הבאה גם אם תזכה בגביע, המקום הרביעי יוביל לאירופה, זאת בהנחה שבית"ר ת"א בת ים לא תזכה בו.

בקריית שמונה מייחסים חשיבות רבה למשחק הקרוב ומאמינים כי ניצחון יפתח את המאבק על המקום השלישי. במהלך השבוע ניסה המאמן קובי רפואה להוריד את שחקניו לקרקרע. "אם לא ננצח את אשדוד, ה-0:2 על מכבי לא שווה כלום. חשוב שנמשיך את המומנטום", אמר להם.

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

רפואה, שיעזוב את קריית שמונה בתום העונה, אמר לקראת המשחק: "אין ספק שהמשחק מול מ.ס אשדוד זה עוד משחק חשוב בדרך למטרות שלנו העונה. אשדוד קבוצה מצוינת ואנחנו יודעים את זה, אך חשוב לנו להמשיך את המומנטום מהניצחון על מכבי כדי להשאיר את הנקודות בבית".

מבחינה מקצועית, נראה שרפואה לא יבצע יותר מידי שינויים וההתלבטות היחידה שלו היא בין אופיר מזרחי לאדריאן רוצ'ט, שאחד מהם יתפוס את מקומו של סאקו טורה המוצהב. להרכב יחזור החלוץ יוג'ין אנסה, שיפתח בחלק הקדמי לצד לוסיו ומוחמד שכר שנמצא לאחרונה בכושר שיא.

הרכבם משוער, הפועל קריית שמונה: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, רועי קהת, אופיר מזרחי (אדריאן רוצ'ט), מוחמד שכר, יוג'ין אנסה, לוסיו.

יוג'ין אנסה חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי