"בא לנו לקבור את עצמנו. היינו הכי גרועים והגיע לנו לרדת"

אלמוג בוזגלו, מתיאה ליואיץ', אביב אברהם | ברני ארדוב

אוהדי בני יהודה התפרעו בעקבות הירידה ורדפו אחרי אברמוב, שחקנים הודו: "זה כתם שיישאר לכולם. היו הרבה טעויות במועדון, אבל אנחנו הורדנו את הקבוצה ליגה. היה שלב בעונה שהבנו שנרד, זה היה ברור. הלב כואב"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

היה כואב לראות את בני יהודה אתמול (שבת) בהפסד 2:1 למכבי נתניה, שהוריד רשמית את הכתומים לליגה הלאומית, בה הם שיחקו בפעם האחרונה בעונת 2014/15. באופן לא ממש מפתיע לאור האירועים שהתרחשו לאחרונה, גם אמש אחרי המשחק מספר אוהדים התפרע מחוץ לבלומפילד. השחקנים ספגו קללות ויריקות, וכך גם הבעלים ברק אברמוב, אחריו רדפו אותם מתפרעים לעבר הרכב. "אין לכם כבוד, אתם מתים היום, תורידו את החולצות", היו חלק מהדברים ששמעו השחקנים בסיום.

וכמו לא מעט פעמים העונה, גם במשחק הירידה בני יהודה התפרקה בדקות הסיום. אתמול היא הובילה בזכות שער מוקדם, אך ספגה מהפך מאוחר שסימל אולי את כל העונה המסויטת הזו מבחינתה. "לא יודע להגיד מה קורה לנו בדקות אחרונות במשחקים", אמר שחקן בקבוצה. "אתמול עוד עלינו למעלה, אבל כל כך הרבה פעמים השנה נשברנו בסוף. יש פה בעיה קשה שגם הובילה אותנו בסוף לירידת ליגה. זה כתם שיישאר לכולם".

שחקנים בני יהודה סיכמו את העונה ולקחו את האחריות על עצמם: "היו הרבה טעויות העונה במועדון, אבל בסוף אנחנו היינו על הדשא ואנחנו הורדנו את הקבוצה הזאת ליגה. כמעט כל העונה נראינו רע מאוד. היינו הכי גרועים בליגה ומגיע לנו לרדת. זאת תחושה נוראית, בא לנו לקבור את עצמנו. זו עונה שאנחנו רוצים לשכוח, כל אחד פה צריך לעשות סוויץ' מהיר בשביל הקריירה שלו".

שחקן נוסף שיתף בתחושות: "היה איזשהו שלב בעונה שהבנו שנרד. אף אחד לא דיבר על זה, אבל זה היה ברור. כל פעם הצלחנו להרים את עצמנו מחדש למשחקים ולבוא במוטיבציה, אבל כל דבר קטן שקורה לרעתך שוב מוריד אותך. שיחקנו עם חוסר ביטחון כל העונה וקל לראות את זה. ניסינו לתת כל הזמן הכל על הדשא, אבל בסוף, כשאתה עם חוסר ביטחון אתה לא יכול להגיע ל-100 אחוז שלך. הלב הכואב, גם עלינו, גם על האוהדים, גם על המועדון".

עמית גלזר. בני יהודה נפרדה מליגת העל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי