הפועל חיפה מחפשת שוער ישראלי, צור וגלזר בין המועמדים

יסמין בוריץ' לא ימשיך לעונה נוספת ובכרמל עשויים לפנות לשוער אנורתוזיס פמגוסטה במטרה שיתחרה מול רן קדוש על חולצת ההרכב, גם השוער שיעזוב את מכבי חיפה על הפרק. לקראת בית"ר ירושלים: ברסקי ישוב לסגל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה מקווה להמשיך את המומנטום מהניצחון על בני סכנין בשבוע שעבר ולקחת שלוש נקודות גם מול בית"ר ירושלים במשחק שנדחה למחר (שני, החל מ-20:00 בספורט3), אבל אחרי שאתמול הושלמה רשמית תמונת היורדות וכעת כל שנותר לשחק עליו בפלייאוף התחתון הוא מאבקי מיקום, במועדון כבר מסתכלים על העונה הבאה.

בהפועל חיפה מסרבים להתייחס רשמית לעונת 2021/22 ומבהירים שההכנות טרם החלו, אולם כבר עתה ברור שיהיו מספר עמדות שאלישע לוי ואנשי המועדון יתמקדו בהן ובראש בראשונה ינסו להחתים שוער ישראלי שיתחרה מול רן קדוש על אפודת השוער הראשון. יסמין בוריץ' יעזוב ובנוסף לאריאל הרוש ששמו עלה כבר בינואר ועלותו הגבוהה לא מותירה יותר מדי סיכוי להשלמת המהלך, גם אסף צור שמסיים עונה באנורתוזיס הקפריסאית ועומרי גלזר שיעזוב בוודאות את מכבי חיפה הוזכרו כמועמדים.

ובחזרה למשחק מחר נגד בית"ר ירושלים, תומר אלטמן ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים ואילו רוסלן ברסקי ישוב לסגל, אולם לפחות יתחיל את המשחק על הספסל. לקראת המשחק אמר המאמן אלישע לוי: "אחרי הניצחון על סכנין אז אנחנו שוב מגיעים למשחק בית ורוצים לראות המשכיות כאשר מולנו תתייצב ביתר שהוא קבוצה טובה ותעשה הכל כדי לנצח. אנחנו רוצים את הנקודות אצלנו וזאת תהיה גם אינדיקציה ליכולת שלנו במטרה להציג גם יכולת טובה".

רן קדוש | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, גל אראל, לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, ויליאם אגאדה ואלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי