כהן צפוי לפתוח, במכבי ת"א מקווים שגם גולסה יעלה בהרכב

אייל גולסה חוגג | אריאל שלום

בסביבת שחקני האלופה מקווים שהאקס פקטור לא ייכנס מהספסל לקראת הסיום בבאר שבע: "פרץ וגלזר צריכים אותו לידם". שישה שחקנים צריכים להיזהר מכרטיס צהוב שיוביל להרחקתם מחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב כבר כבר הייתה העונה בפיגור חמש נקודות מהמוליכה מכבי חיפה והצליחה למחוק את כל הפער ולכבוש את הפסגה, אבל אם הערב באצטדיון טרנר (שני, 21:00) היא לא תשוב למסלול הניצחונות נגד הפועל באר שבע, בהחלט ייתכן שגם ניצחון בשבוע הבא במשחק העונה בבלומפילד יהיה מאוחר מדי.

כדי לזכות באליפות שלישית ברציפות, מכבי תל אביב מבינה שהיא חייבת לחזור מבירת הנגב עם שלוש נקודות. ביום ראשון תארח מכבי ת"א את מכבי חיפה שאחריו יישארו עוד שלושה משחקי ליגה, כך שניצחון הערב וגם בשבוע הבא יוביל למהפך בפסגה – אחרת האליפות תהיה תלויה אך ורק במכבי חיפה.

המאמן פטריק ואן לוון ערך שינויים רבים בהרכב במשחקים האחרונים משיקולי עומס וחשש ששחקנים יצברו כרטיס צהוב חמישי או תשיעי וייעדרו מאחד המשחקים נגד מכבי חיפה, בליגה או שלושה ימים לאחר מכן בחצי גמר גביע המדינה, אולם בקבוצה מבינים שהגיע העת לשתף את כולם מבלי לעשות חשבון לפני שהעונה מסתיימת לה מוקדם מהצפוי. כידוע, אם אחד מבין דור פרץ, אנריק סבוריט, שרן ייני, לואיס הרננדס, אלכסנדר פשיץ' או מאור קנדיל יספגו כרטיס צהוב הם ייעדרו מחצי גמר הגביע, אבל רובם צפויים לפתוח הערב כדי להשכיח את התיקו נגד מ.ס אשדוד וההפסד בקריית שמונה ולשמור על סיכויי האליפות.

אמור לפתוח בהרכב. יונתן כהן | מאור אלקסלסי

המאמן פטריק ואן לוון הכריז אתמול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק שמלבד מתן חוזז כל שחקני הסגל כשירים וביניהם נכלל גם אייל גולסה, שנפצע במשחק הנבחרת נגד דנמרק לפני יותר מחודש וישוב הערב לסגל. "גולסה הוא האקס פקטור של מכבי ת"א ואנחנו מקווים שהוא יפתח בהרכב ולא יעלה מהספסל כפי שהיה עם יונתן כהן במשחקים האחרונים. פרץ וגלזר צריכים את גולסה לידם, הוא וכהן הם הערך המוסף", אמרו בסביבת השחקנים.

במכבי תל אביב ממש לא מקלים ראש בהפועל באר שבע והטענה היא שברור לכולם שזו קבוצה שלא נמצאת במקום הראוי לה. השחקנים צפו בקטעים מהמשחק האחרון של הפועל ב"ש נגד מכבי חיפה ויושם דגש על שגיב יחזקאל, אקס הקבוצה שגם במדי מ.ס אשדוד עשה צרות להגנה הצהובה העונה. בהיעדרו של איתן טיבי המורחק זכר לכרטיס האדום בקריית שמונה, ואן לוון יצטרך להחליט את מי מבין שרן ייני ומתן בלטקסה להציב לצד לואיס הרננדס, כשגם שחר פיבן בתמונת ההרכב. כמו הרננדס, בקריית שמונה גם לא פתחו שני המגנים אנריק סבוריט ואנדרה ג'ראלדש ושניהם צפויים לפתוח הערב.

בתוך כף, הבוקר פורסם בתקשורת היוונית כי השוער אנדראה יאניוטיס, שמושאל ממכבי תל אביב לאטרומיטוס, לא צפוי להמשיך בקבוצתו והמשמעות היא שהוא ישוב אוטומטית בקיץ לקריית שלום. יאניוטיס חתם לשלוש שנים במכבי ת"א והמשמעות היא שנותרה עוד שנה לחוזהו. העונה הוא רשם 17 הופעות בליגה היוונית ובהן ספג 23 שערים.

ישובו להרכב. סבוריט והרננדס | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי