המשטרה עצרה את מכירת הכרטיסים למשחק העונה

אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

הממשלה טרם אישרה את הסרת מגבלות הקורונה ושינוי כמות הצופים באצטדיונים ומכבי ת"א התבקשה לעצור את המכירה למשחק נגד מכבי חיפה. כ-11,000 צופים הבטיחו את מקומם, במשרד הספורט הבהירו: "האצטדיון יהיה מלא"

(גודל טקסט)

משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ביום ראשון הקרוב אמור היה להיערך לעיני כ-26,000 צופים באצטדיון בלומפילד, אבל אמש (ראשון) התבשרו נציגים בהנהלת האלופה כי עליהם לעצור את מכירת הכרטיסים ולהמתין עד לדיון בנושא המתווה החדש של כניסת קהל ליציעים, כשכידוע בשלב זה לבלומפילד רשאים להיכנס קרוב ל-9000 צופים ולא מעבר.

מכבי תל אביב החלה ביום חמישי במכירת חבילות כרטיסים לשני משחקי הבית האחרונים שלה העונה, נגד מכבי חיפה והפועל קריית שמונה, ומלכתחילה הודיעה שהזכאות היא בכפוף לאישור הממשלה להסרת מגבלות הקורונה ושאחרת הכסף יוחזר במלואו לקונים. כאמור, מכיוון שטרם אושרו התקנות החדשות, משטרת ישראל עצרה את המשך מכירת הכרטיסים מיד עם תום המועד של מנויי עונת 2019/10 לרכוש חבילה. ב-19:00 אמורה הייתה להתחדש המכירה לקהל הרחב, אלא שבהוראת המשטרה המכירה נעצרה.

כעת ממתינים הצדדים לדיון הממשלתי ביום חמישי, בסיומו אמור להיחתם המסמך על הסרת המגבלות ושינוי בכמות הקהל באצטדיונים. אם וכאשר זה יקרה, מכבי תל אביב תחדש את המכירה לאוהדיה וגם מכבי חיפה תוכל להגדיל את כמות הכרטיסים לטובת אוהדיה – בשלב זה הוקצו כ-1,000 כרטיסים לירוקים ומכבי ת"א מכרה כ-10,000 חבילות למנוייה בעונה שעברה.

נזכיר כי לפני שבועיים סיכם ח"כ חילי טרופר עם שר הבריאות על תפוסה מלאה של קהל במגרשי הספורט החל מה-6.5, בכפוף לאישור הממשלה ולנתוני התחלואה. במשרד הספורט התייחסו בביטול להחלטת המשטרה וגורמים בכירים מסרו בתגובה: "מדובר בניסיון להפעיל לחץ, האצטדיון יהיה מלא".

גם הם ממתינים לבשורה. אוהדי מכבי חיפה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי