חולמת על שכטר: אנשי עסקים יסייעו לנוף הגליל לצרף את החלוץ?

איתי שכטר | אריאל שלום

העולה החדשה לליגת העל מפנטזת שהכוכב ישוב אחרי 15 שנה ונמצאת איתו בקשר, אולם שכרו הגבוה במכבי ת"א מהווה מכשול והמטרה היא לגייס ספונסרים כדי להשלים את המהלך. בלמי מכבי חיפה יהיו יחד במרכז ההגנה?

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל חגגה בסוף השבוע את חזרתה לליגת העל אחרי 15 שנה וכפי שהצהיר המאמן ירון הוכנבוים ביום שישי, מבחינתו העונה הסתיימה והקבוצה במקום הראשון. למרות זאת, במקביל להכנות הראשוניות שהחלו לעונה הבאה, הערב תפגוש הקבוצה את הפועל רמת גן.

הוכנבוים יצטרך להחליט בקרוב את מי משחקני הסגל שהשיב את המועדון לליגת העל הוא משאיר בקבוצה ובשלב זה נראה שלא ברור עתידם של מתיאוס לימה ופדרו פטארצי, כשהאחרון צפוי לעזוב. החלטות יתקבלו גם בהתאם לתשובות ממכבי חיפה באשר לרשימת שחקנים שהיא צפויה להשאיל ומוכנה להעביר לנוף הגליל, כשנראה כי הבלם דייויד אקווה שמושאל ממכבי חיפה יישאר לעונה נוספת. בנוף הגליל גם יקוו לצרף את עאיד חבשי שצפוי לעזוב את מכבי חיפה וצעירים כמו נהוראי יפרח וסתיו נחמני.

אחד השחקנים שבנוף הגליל ירצו מאוד לצרף בקיץ הוא החלוץ איתי שכטר, שכידוע מסיים את חוזהו במכבי תל אביב ובמועדון מפנטים על החזרתו לקבוצה לאחר 15 שנה – שכטר עלה מהנוער היישר לעונה בליגת העל ב-20005/6 ובסיום אותה עונה עבר למכבי נתניה. שכטר נמצא בקשר עם ראשי המועדון, אולם שכרו הגבוה מהווה מכשול רציני ובקבוצה יבחנו אפשרות למצוא ספונסר שינסה לסייע למהלך שנראה כרגע בעל סיכוי נמוך. שם נוסף שעלה הוא של דולב אזולאי ממכבי נתניה.

פנטזיה של ראשי נוף הגליל. שכטר | DeFodi Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי