תלונה על אונס הוגשה נגד בכיר בקבוצה מליגת העל

משטרה, בלומפילד
משטרה, בלומפילד | דני מרון

סערה בכדורגל הישראלי: עובדת מועדון מהליגה הבכירה התלוננה כי בכיר בקבוצה גילה שהיא מקיימת קשר עם שחקן נשוי, איים לחשוף אם לא תקיים איתו יחסי מין. הגורם הבכיר טרם נעצר, המשטרה חוקרת

(גודל טקסט)

סערה בכדורגל הישראלי. בעל תפקיד בכיר בקבוצת מליגת העל חשוד לכאורה כי סחט יחסי מין מצעירה אשר עובדת במועדון, וזאת כביכול לאחר שגילה שהיא מקיימת קשר מיני עם אחד השחקנים בקבוצה. בתלונה שהוגשה במשטרה טוענת המתלוננת כי אותו בכיר אילץ אותה כביכול לקיים איתו יחסי מין, וזאת אחרי שחשף כי היא מקיימת קשר עם שחקן, שהוא אגב נשוי.

לדבריה של הצעירה, הבכיר איים כי יפנה את הפרטים לבעלי הקבוצה, ועל מנת שלא לחשוף את הסיפור, קיבל "דמי שתיקה" כשקיים עם הצעירה גם הוא יחסים. באמצעות פרקליטתה, עורכת הדין אלינור גוזמן, הגישה הצעירה תלונה במשטרה, אשר פתחה בחקירה. מהמחוז שבו הוגשה התלונה אישרו כי אכן הוגשה תלונה, אשר נמצאת בחקירה בימים אלו. הגורם הבכיר טרם נעצר.

את המתלוננת מייצגים עורכת הדין אלינור פרץ גוזמן ועורך הדין אנוש בוכניק, שאמרו: "אכן הוגשה תלונה למשטרת ישראל שנמצאת כעת בטיפול. החקירה נמצאת בראשיתה ואנו סומכים על משטרת ישראל שתבצע את עבודתה ותמצה את הדין. ברגעים אלו היא מוסרת עדות במשטרה בעקבות התלונה שהגישה. מעבר לכך נוכל להרחיב רק לאחר שתסיים את עדותה".

ניידת משטרה | דני מרון
עו"ד אלינור פרץ גוזמן, עו"ד אנוש בוכניק | מיטל קורן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי