שיר צדק: "התאמנתי אצל בכר ובן שמעון – אטוולד בטופ"

שיר צדק | ברני ארדוב

בלם מכבי נתניה התראיין ל-103FM והיה מלא שבחים למאמנו, שימשיך לעונה נוספת: "מלא קומפלימנטים אליו". וגם: אלמוג כהן ("ממציא מחדש את המשחק כבלם"), פרשת החומרים האסורים, התקופה בב"ש וההשוואה לאשדוד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה החלה חזק בהכנות לעונה הבאה אחרי שהודיעה היום (שני) רשמית על המשך דרכו של המאמן, ריימונד אטוולד, שידריך את הקבוצה גם בעונה הבאה. שיר צדק, בלם היהלומים, אשר הצטרף בחלון ההעברות של חודש ינואר, התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לאטוולד, ליכולת של קבוצתו העונה, לתקופה בהפועל באר שבע, פרשת החומרים האסורים והיה מלא מחמאות לאלמוג כהן.

"התקופה במכבי תנינה באה לי בדיוק בזמן", סיפר צדק. "עברתי דברים לא פשוטים לאורך תקופה לא קצרה לפני כן, וזה בא לי טוב. הקבוצה צעירה ותוססת עם מאמן טוב. שינוי האווירה עשה לי טוב והוא היה מתבקש מבחינתי. אני שמח מאוד שעשיתי את הצעד הזה".

מדוע ב"ש ויתרה עליו: "זה סיפור ארוך. הכל היה טוב ומוצלח, היו הישגים אישיים וקבוצתיים. בתקופה הראשונה שלי שם היה מאוד מוצלח. אחרי זה הייתה את ההשעיה, חזרתי לא מספיק טוב ודברים הלכו קשה. אני כבר לא בסיפור הזה".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

תכניותיו לעתיד: "יש לי חוזה לעונה הבאה במכבי נתניה. שיחקתי בקבוצת הנוער של המועדון וזו הייתה סגירת מעגל בשבילי להגיע לכאן. מכבי נתניה זה מועדון גדול בכדורגל הישראלי. הקבוצה מנוהלת טוב ושואפת תמיד להציג כדורגל יפה. זה תופס אותי במקום טוב מבחינה אישית בקריירה שלי. השתלבתי יחסית טוב ואני מקווה שבשנה הבאה בעזרת ה' נעשה דברים טובים יותר, גם מבחינה אישית וגם קבוצתית".

האם הוא מרוצה ממהלך הקריירה שלו עד כה: "היא התחילה מאוד קשה. מכירים אותי כבר הרבה שנים, אבל עד גיל 22 בקושי שיחקתי בקריית שמונה. התעקשתי, נשארתי, נלחמתי ושיחקתי. עשינו הישגים יפים בקבוצה ומהר מאוד גם הגעתי לנבחרת. התקופה בב"ש הייתה השיא, גם מבחינת מימוש עצמי וגם מבחינת ההישגים. הייתה קצת עצירה. לא הרבה אנשים עוברים את התקופה שעברתי ונתקלים בקשיים כאלה, בוא נגיד את האמת. הייתה עצירה ודעיכה מסוימת. כרגע אני במקום של לחזור למסלול. אני חושב שבשבילי מכבי נתניה זה המקום הטוב ביותר".

פרשת החומרים האסורים: "זה סיפור מורכב. נוצרה סיטואציה שכולם הפסידו בה, גם אני, גם הפועל ב"ש, גם הכדורגל וגם הנבחרת ששיחקתי בה באותה תקופה. באמת, אני כל כך כבר לא שם. זה חלק ממני וחלק מהקריירה שלי. דיברתי על זה הרבה פעמים, אין לי כל כך מה לחדש בנושא".

שיר צדק
צדק במדי ב"ש | מאור אלקסלסי

מה מייחד את ריימונד אטוולד כמאמן: "אני מלא קומפלימנטים אליו ולבן אדם שהוא. אני מאוד מעריך אותו. עברתי מאמנים מעולים בכדורגל הישראלי ככה שיש לי אינדיקציה, עבדתי גם עם רן בן שמעון וגם עם ברק בכר. אני חושב שריימונד הוא מהטופ של הכדורגל בארץ. אם יהיו עוד חבר'ה כמוהו בכדורגל הישראלי יהיה טוב – מבחינת האיכות, הסגנון, העבודה. כל הזמן הוא רוצה לעשות לחץ ולתקוף את היריבה. הוא רוצה להניע את הכדורגל בצורה מסודרת. לא תראה אצלנו משחקים שאנחנו לא מנסים לשחק כדורגל ובאים כדי לחזור אחורה. הקבוצה מאוד מאומנת. יש אצלנו המון ילדים, אני חושב שהוא הוציא הרבה מהסגל הכי צעיר בסגל בליגה הרבה, רואים את ההתקדמות של החבר'ה ורואים כמה המאמן משפר אותם. אני מאוד שמח שהוא ממשיך איתנו בעונה הבאה".

האם זה פספוס שהקבוצה לא בפלייאוף העליון: "זה מאכזב בגלל איך שהתפתחה העונה ונגענו בפלייאוף, זה היה ממשי. אני חושב שאנחנו כן שווים פלייאוף עליון. אני בטוח שהקבוצה תתחזק בעונה הבאה. אני כאן מחודש ינואר, ואני חושב שאלמוג כהן נותן הופעות בכל משחק בלבל יותר גבוה מלבל ישראלי. הוא ממציא את המשחק מחדש בתור בלם. אנחנו כרגע בפלייאוף התחתון ולא נכון להשוות בינינו לבין קבוצות מהפלייאוף העליון. המטרה היא לסיים במקום הראשון של הפלייאוף התחתון. מ.ס אשדוד בשנה שעברה גם סיימה בפלייאוף התחתון, סיימה אותו מדהים ותראו איך זה נתן להם קפיצת מדרגה בעונה הזו".

אלמוג כהן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי