חוזה חדש יוצע לווהבה ולקפילוטו, כץ: "בית"ר לא התאמצה מספיק"

ניסו קפילוטו, בן והבה | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה רוצים להשאיר את צמד הבלמים למרות מאזן השערים העגום, הבעלים צינן ההתלהבות אחרי ה-1:3 על הקבוצה מהבירה. סרדל יבקש הסכם לטווח ארוך. במועדון החמיאו לברמן על השיפוט

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה כבר לא תזכור את עונת 2020/21 כאחת המוצלחות ביותר שלה, אולם מאז הגעתו של אלישע לוי הקבוצה מהכרמל סופרת שלושה ניצחונות בארבעה משחקים ואתמול (שני) היא רשמה 1:3 יפה על בית"ר ירושלים. השחקנים חגגו במשך דקות ארוכות בסיום, אך מנגד הבעלים יואב כץ צינן את ההתלהבות.

"אני תמיד שמח לנצח, אבל אני לא חושב ששחקני בית"ר התאמצו מספיק במשחק הזה ולא חושב שהמשחק הזה יכול להוות אינדיקציה כלשהי לקראת ההכנות לעונה הבאה", אמר כץ, שעדיין מקווה כי הפועל חיפה תסיים את העונה במקום השביעי או השמיני, למרות שהיא רחוקה חמש נקודות ממכבי נתניה והפועל חדרה המדורגות באותם מקומות.

על אף שרק בני יהודה ספגה העונה יותר שערים מהחיפאים, במועדון בכל זאת מתכוונים להציע חוזים חדשים לצמד הבלמים, ניסו קפילוטו ובן והבה. גם הקשר לירן סרדל, שכבש שער גדול אתמול וזכה לקריאות "תישאר, תישאר" מצד הקהל, צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש, כשהוא מצדו שואף להשיג הסכם ארוך טווח.

מעבר לכך, בחיפה החמיאו בסיום לשופטת ספיר ברמן שעשתה היסטוריה וניהלה את משחקה הראשון מאז ההודעה על החלטתה לעבור הליך לשינוי מין. "השיפוט שלה היה מעולה, היא הייתה רגועה והחלטית", אמר החלוץ אלון תורג'מן.

שחקני הפועל חיפה. כץ לא התלהב מה-1:3 | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי