אוהדי מכבי ת"א מכרו כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה: "סכין בגב המועדון"

אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

לאנשי האלופה נודע כי כמות גדולה של כרטיסים למשחק העונה נמכרה בספסרות לקהל הירוק, ובמועדון נערכים למניעת כניסתם. ארגון 'אחים לסמל' בתגובה: "הקבוצה לפני הכל! גם לפני הארנק שלכם"

(גודל טקסט)

בהלת כרטיסים בקרב אוהדי מכבי חיפה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון בבלומפילד. לאנשי האלופה ולארגוני האוהדים השונים נודע היום (רביעי) כי כמות גדולה של כרטיסים נמכרת על ידי חלק קטן מהאוהדים הצהובים לקהל החיפאי, בסכומים של מאות שקלים. מדובר בכרטיסים בעיקר לשערים 2 ו-7.

מכבי תל אביב נערכת למנוע כניסה של אוהדים מהקבוצה האורחת, כאשר כוחות האבטחה והשמירה שיוצבו במקום יונחו להוציא כל אוהד שיצליח להיכנס לאצטדיון. במועדון הצהוב מזהירים כי כל מי שייתפס כשהוא מספסר בכרטיס הכניסה שלו לאוהדי מכבי חיפה, לא יורשה יותר לרכוש כרטיס למשחקי הקבוצה. במכבי תל אביב רואים בחומרה את המהלכים של אותם אוהדים בודדים.

עמותת 'אחים לסמל' הוציא הודעה בנושא באמצעות הרשתות החברתיות: "הדבר היחיד שיותר גרוע בעינינו מספסר, הוא ספסר שגם תוקע סכין בגב של המועדון שהוא אוהד. הגיעו לאזנינו שמועות שישנם מנויים של מכבי (בכוונה אנחנו לא קוראים להם אוהדים) שמתכוונים למכור את הכרטיסים שלהם, בעיקר ליציע 7 ו-2, לאוהדי היריבה. כמובן שהם לא עושים את זה לשם שמיים, וברור שהם מתכננים לגזור קופון נאה בתמורה. אנחנו מודיעים כבר מעכשיו שאנחנו בשיתוף פעולה צמוד עם מכבי ונעשה כל שביכולתנו כדי שאותם "אוהדים" לא יוכלו לקנות שוב כרטיסים למשחקי מכבי. מכבי לפני הכל! כן, גם לפני הארנק שלכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי