שרן ייני: "מי שלא מאמין הוא לא מכביסט אמיתי"

שרן ייני | אריאל שלום

קפטן מכבי תל אביב הצהיר לקראת המפגש נגד מכבי חיפה: "לפנינו ארבעה משחקים גורליים ואנחנו מצפים להם ויודעים מה לעשות כדי להשיג תוצאות טובות". המאמן פטריק ואן לוון: "אופי ואיכויות הכדורגל יכריעו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ההכנות לקראת משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה נמשכות ככל שהזמן עובר ואנחנו מתקרבים ליום ראשון, אז האלופה תארח את המוליכה לקרב גורלי. בין שתי הקבוצות מפרידות ארבע נקודות ונותרו ארבעה מחזורים לסיום, כך שאם מכבי חיפה לא תפסיד היא בהחלט תעשה צעד מאוד משמעותי, בלשון המעטה, לעבר אליפות ראשונה.

היום מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים ואליה התייצב הקפטן שרן ייני, שהצהיר: "אנחנו שחקנים מקצוענים, חווינו אכזבות בעבר, אבל עדיין יש לנו מה לתת העונה. יש ארבעה משחקים מאוד חשובים ואפשר להגיד גורליים ואנחנו מצפים להם. כמובן שהכי חשוב זה איך מתאוששים מאכזבות, אבל בואו נהיה ריאליים – אכזבות הן חלק מהמשחק ואנחנו חווים אותן הרבה פעמים במהלך הקריירה. אנחנו שחקנים שכל הזמן המוטיבציה שלנו מגיעה מהרצון לנצח ואנחנו מאוכזבים אחרי משחק לא טוב, אבל יודעים מה לעשות כדי להשיג תוצאות ולהיראות טוב יותר במשחקים הבאים.

צפו בדבריו של שרן ייני

"מכבי ת"א עלתה לשלב הבתים באירופית ועברה שלב, זכתה בגביע הטוטו בסופר-קאפ וב-DNA שלנו אנחנו רוצים לנצח בכל אימון, בכל תרגיל ובכל משחק", המשיך ייני, "נשארו שני תארים מאוד חשובים והמשחק הבא שלנו בליגה הוא נגד מכבי חיפה, קבוצה שתלויה בעצמה – אבל מי שלא מאמין הוא לא מכביסט אמיתי. אנחנו משחקים כדורגל בשביל הרגעים האלה שאנחנו באים עם הגב לקיר וצריכים לעשות משהו מיוחד ולהתעלות בתור ספורטאים ואנשים. אנחנו מחכים למשחק הזה".

על כך שבלומפילד יהיה מלא לראשונה מאז הדרבי בפברואר 2020: "מרגש שבלומפילד יהיה מלא אחרי יותר משנה והאוהדים שלנו ואנחנו מצפים למשחק כזה. אנחנו מאמינים באוהדים שלנו ובטוח שהם מאמינים בו".

בנוסף לייני, גם המאמן פטריק ואן לוון שוחח היום: "זה משחק מאוד חשוב נגד המוליכה, אבל הוא חשוב כמו המשחק הקודם. היום ננתח את המשחק האחרון אחרי שנתתי לשחקנים לנוח. אופי חשוב בכל משחק, עבורי יש כלל שאופי מביא שחקנים למשחק ולאחר מכן איכויות הכדורגל הן שיכריעו את המפגש. זה טוב לנו ולכדורגל הישראלי שהאוהדים חוזרים בתפוסה מלאה לאצטדיונים".

צפו בדבריו של פטריק ואן לוון

במקביל, סערת הכרטיסים לקראת משחק העונה נחשפת ובקבוצה נערכים למלחמה בספסרים ובאוהדי הקבוצה שמכרו את הכרטיסים שלהם לאוהדי מכבי חיפה. גם ארגוני האוהדים עלו לכותרות לאחרונה, לאחר שיצאו בהודעות משותפות נגד משטרת ישראל שמונעת מהם להרים תפאורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי