"צו 8": טירוף בקריית שמונה לקראת "המשחק על אירופה"

שחקני עירוני קריית שמונה | מאור אלקסלסי

הצפוניים יארחו את מכבי פתח תקווה ויגדילו את הפער ממנה לארבע נקודות אם ינצחו. רפואה לאוהדים: "זה הזמן להגיע למגרש". סאקו טורה עשוי לפתוח במקום מזרחי, בן שמעון צפוי להחליף את מורגן

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה תארח מחר (שבת ב-18:00) את מכבי פ"ת לקרב ישיר על הכרטיס לאירופה ותקווה להשיג ניצחון שיבסס את מעמדה במקום הרביעי. ערב המחזור, הקבוצה של רפואה מקדימה את קבוצתו של גיא לוזון בנקודה, כשנותרו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה. כידוע, המקום הרביעי יוביל בסיום העונה לאירופה וזאת בהנחה שבית"ר ת"א בת ים לא תזכה בגביע.

רפואה אמר לקראת המשחק: "אני חושב שברור לכולם מה החשיבות והמשמעות של המשחק הקרוב. זאת גם הסיבה שמבחינתי מדובר בצו 8 לאוהדי קריית שמונה. זה הזמן להגיע למגרש, לתמוך, לעודד ולדחוף את הקבוצה לעבר המטרות שלה. השחקנים זקוקים לדחיפה של הקהל שלנו ואין זמן חשוב מזה להצביע ברגליים ולהגיע למגרש כדי להשאיר את הנקודות בבית".

"ניצחון שווה כרטיס לאירופה", הבהירו הבוקר בקריית שמונה. מבחינה מקצועית, מסתמן שרפואה לא יבצע יותר מידי שינויים לעומת ההרכב שסיים ב-1:1 מול מ.ס אשדוד. לסגל ישוב סאקו טורה שחזר מהצהובים והמאמן מתלבט בינו לבין אופיר מזרחי. מי שלא יעמוד לרשות הקבוצה מחר הוא המגן השמאלי זיו מורגן שסובל מפציעה בכתפו. אמיר בן שמעון צפוי להחליפו.

הרכב משוער, הפועל קריית שמונה: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, אמיר בן שמעון, יואב הופמייסטר, סאקו טורה (אופיר מזרחי), רועי קהת, מוחמד שכר, יוג'ין אנסה, לוסיו.

סאקו טורה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי