"השבוע החשוב של העשור": מכבי חיפה תצא למלון, שרי מקבל עדיפות

צ'רון שרי | דני מרון

הירוקים חולמים להיות מרחק נגיעה מדאבל בסיום 'שבוע מכבי ת"א'. הקבוצה תגיע במוצ"ש למלון במרכז ותתאמן בנס ציונה עד לגביע ברביעי. הקשר מועדף על פני גרשון כרגע. וגם: הציטוטים של ברק בכר לפני משחק העונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זה מתקרב. המשחק הכי חשוב של מכבי חיפה בעשור האחרון נמצא כבר מעבר לפינה, כאשר ביום ראשון הירוקים יתארחו בבלומפילד לקרב מול מכבי תל אביב. ניצחון במשחק העונה, ששנים לא היה כמותו, יקרב את הקבוצה של ברק בכר מרחק נגיעה מאליפות ראשונה מאז 2010/11. שלושה ימים לאחר מכן, ביום רביעי, הקבוצות תיפגשנה פעם נוספת בחצי גמר גביע המדינה.

קהל מכבי חיפה בטירוף, ואחרי שאזלו במהירות 2,950 הכרטיסים שהקצתה מכבי ת"א למשחק הליגה, היום (שישי) נפתחה המכירה לקרב בגביע. חצי הגמר ייערך גם הוא בבלומפילד, אך האצטדיון ישמש כמגרש נייטרלי וחלוקת הקהל בין הקבוצה היא שווה.

המאמן, ברק בכר, החליט לערוך מיני מחנה והקבוצה תצא במוצאי שבת למלון בתל אביב, בו תשהה עד למשחק הגביע ברביעי. במהלך הימים הללו, הירוקים יתאמנו באצטדיון בנס ציונה. "במהלך כל העונה מה שאפיין וסימן את חדר ההלבשה היה אחדות. השבוע הקרוב הוא כנראה החשוב ביותר בעשור האחרון ולכן הוחלט על המהלך הזה", הסבירו בחיפה.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מן הסתם, לא קיימת מחשבה על משחק הגביע בכלל, אלא רק על המשחק הקרוב בליגה. בכר עדיין לא החליט האם לפתוח עם צ'רון שרי במערך התקפי או ללכת על שלישיית בלמים ולעלות בהרכב עם רמי גרשון, אך כרגע נראה שההולנדי-סורינאמי זוכה לעדיפות. כפי שפרסמנו השבוע, ארנסט מאבוקה חזר לאימונים מוקדם מהצפוי, אך לא אמור לפתוח במשחק הקרוב.

בכר דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת משחק העונה ונשאל האם ניצחון שווה אליפות: "אנחנו צריכים לבוא ולהתמקד במטרה. המטרה היא לבוא מוכנים מאוד למשחק, כמו שעשינו במשחק האחרון. זה מה שמעניין כרגע".

האם ההתלהבות של הקהל מהמשחק החשוב עשויה להשפיע לרעה: "כל משחק הוא חשוב. המשחק הקודם נגד מכבי פתח תקווה היה לא פחות חשוב וגם המשחק שייערך אחרי, נגד מ.ס אשדוד, יהיה לא פחות חשוב. אנחנו מתמקדים במה שאנחנו צריכים לעשות".

האם תהיה השפעה לכך שבפעם הראשונה הקבוצה תשחק מול אצטדיון מלא, דווקא במשחק כל כך חשוב: "זה כיף. זו השאיפה שלי כמאמן וזו השאיפה של השחקנים, להגיע למעמדים כאלה עם אצטדיון מלא. זה כיף גדול".

האם הוא נערך בצורה שונה למשחק הליגה ולמשחק הגביע: "לא מעניין הגביע, רק המשחק הקרוב מעניין. נבוא מוכנים אליו".

ארנסט מאבוקה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי