קנדיל קיבל הצעה לשנתיים, בסכנין מאמינים: ספנדלהופר יישאר

מחמוד קנדיל | אודי ציטיאט

השוער ייפגש עם אבו יונס בשבוע הבא, הבלם האוסטרי מחכה לשחרור מאסקולי האיטלקית ובמועדון סבורים כי הוא יסכים להמשיך לעונה נוספת. חוזהו של ג'אבר יוארך אם יקצץ בשכרו. וגם: ההרכב לבית"ר בשבת (20:25, ספורט1)

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

משחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין בדרך כלל נחשב לטעון מאוד עבור שתי הקבוצות, אך לאחר שהבטיחו את ההישארות בליגת העל לעונה נוספת, שתיהן מרוכזות בעיקר בהכנות לעונה הבאה בתקווה שתהיה טובה יותר מזו הנוכחית. לפני שקבוצתו של שרון מימר תתארח מחר באצטדיון טדי (שבת, שידור ישיר בספורט1 החל מ-20:25), בגזרת סכנין הפוקוס העיקרי הוא על מוחמד קנדיל ולוקאס ספנדלהופר.

האוסטרי מחכה לשחרור מאסקולי האיטלקית וברגע שיקבל אותו, הוא יאיץ את השיחות עם ראשי המועדון מהמגזר. בסכנין סבורים כי ספנדלהופר, שהביע שביעות רצון מהשתלבותו במועדון, יסכים להצעה שהוגשה לו ויאריך את חוזהו בעונה נוספת. באשר לקנדיל, כפי שפורסם בספורט1 לפני מספר שבועות, בסכנין פתחו במגעים עמו וכעת השחקן קיבל הצעה לשנתיים, כאשר בשבוע הבא הוא צפוי להיפגש עם היו"ר מוחמד אבו יונס. שחקן נוסף שעתידו יוכרע בקרוב הוא עטאא ג'אבר שמסיים את חוזהו, אך אמור להמשיך בתנאי שיסכים לקצץ בשכרו. מימר מעוניין בקשר לעונה הבאה.

בינתיים, בשני המשחקים שנותרו קנדיל יקבל מנוחה ובשער יפתח מחליפו, ראמי חמאדה. ספנדלהופר, שנפצע במשחק נגד הפועל חיפה, בספק לבית"ר ירושלים ומלבד השניים הללו, מימר ימשיך עם אותו הרכב. נייג'ל האסלביינק יפתח בחלק הקדמי, לאחר שדיין קלי שוחרר מהקבוצה.

הרכב משוער: ראמי חמאדה, עלי עותמאן, לוקאס ספנדלהופר (חסן חילו), מרון גנטוס, חגי גולדנברג, איהאב גנאים, מופלח שלעאטה, עטאא ג'אבר, מוטי ברשצקי, נייג'ל האסלביינק, אוסאמה חלאילה.

ספנדלהופר. בסכנין מאמינים שיישאר | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי