ניראון וזריהן שוב מחוץ לסגל, קמפוס בתמונת ההרכב להפועל ת"א

פדרו קמפוס | אריאל שלום

אחרי הירידה, שוער בני יהודה יישאר מחוץ לסגל בשבת (18:30, ספורט4) בעקבות האכזבה של אבוקסיס מגישתו, כפי שפורסם בספורט1. גם שחקן הכנף ביציע. אמסלם ימשיך בין הקורות, הצ'יליאני עשוי לקבל צ'אנס.

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

כאובה ושבורה אחרי ירידת הליגה, בני יהודה תארח מחר (שבת, 18:30, שידור ישיר בספורט4) את הפועל תל אביב. לכתומים אין על מה לשחק עוד העונה מעבר למעט הכבוד שנותר להם אחרי התקופה המסויטת, ואולי דווקא חוסר הלחץ ישפיע לטובה, על אף שברור שכמעט אי אפשר לרומם את עצמך מנטלית ממצב שכזה.

"נבוא לתת מה שאנחנו יכולים, אנחנו ספורטאים מקצוענים ולא מוותרים מראש על משחק", אמר שחקן בבני יהודה לקראת ההתמודדות.

כפי שנחשף בספורט1, במועדון מאוכזבים מהגישה של עומר ניראון, שאיבד את מקומו בשוער ראשון לברק לוי וחזר אל בין הקורות בעקבות פציעת לוי. במחזור הקודם הוא הודח לחלוטין מהסגל, כאשר שחר אמסלם השוער השלישי פתח בהרכב ואדיר מבשב, שוער קבוצת הנוער, ישב על הספסל. גם מחר ניראון יישאר מחוץ לסגל ואמסלם ימשיך בין הקורות.

עומר ניראון | מאור אלקסלסי

פאטוס בצ'יראי אמור לפתוח בחוד של הקבוצה משכונת התקווה, וגם רועי בן שמעון צפוי לקבל את חולצת ההרכב. במועדון מאמינים בבן שמעון ומצפים שבעונה הבאה בלאומית יהיה אחד מהשחקנים המשמעותיים, כאשר המטרה הברורה היא חזרה לליגת העל בתוך עונה אחת. פדרו קמפוס הצ'יליאני נמצא בתמונת ה-11 גם הוא ועשוי לקבל צ'אנס מאבוקסיס. שי מזור על הספסל, מתיאה ליואיץ' יפתח. מי ששוב יישאר מחוץ לסגל הוא ניב זריהן.

הרכב משוער: שחר אמסלם, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, אמיר רוסתום, תאמבי סגס, סתיו פיניש, מתיאה ליואיץ', פדרו קמפוס (אלמוג בוזגלו), רועי בן שמעון, פאטוס בצ'יראי (אריאל לזמי).

יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי