עם יאמר ביציע: נתניה רוצה להבטיח את ראשות הפלייאוף התחתון

שחקני מכבי נתניה | ברני ארדוב‎

היהלומים יפגשו את הפועל חדרה לעיני הבעלים לשעבר, שהוזמן למשחק ע"י המועדון. בקבוצה הציבו יעד לסיים במקום השביעי ויודעים כי ניצחון יקרב אותם לשם, אטוולד: "עוד לא ניצחנו אותם העונה, נבוא מפוקסים ומוכנים"

(גודל טקסט)

כאשר נותרו לה שני משחקים בלבד לסיום העונה, מכבי נתניה "תתארח" מחר (ראשון) באצטדיונה הביתי אצל הפועל חדרה (18:45, שידור ישיר בספורט1), ותנסה לנצח את יריבתה לראשונה העונה ובכך להבטיח את המקום הראשון בפלייאוף התחתון, המטרה אשר הוצבה במועדון לאחר תום העונה הסדירה.

במשחק עצמו, אורח מיוחד יצפה בהתמודדות מהיציע: דניאל יאמר, הבעלים לשעבר של המועדון, אשר נמצא ארץ והוזמן ע"י אנשי הקבוצה להגיע למשחק. איש העסקים הישראלי-גרמני בן ה-54, שנכח לאחרונה במשחק של היהלומים לפני כשנה וחצי, שימש כבעלי הקבוצה במשך חמש עונות והיה אהוב בקרב הקהל, בעיקר בזכות העובדה שעזר לבסס את המועדון כקבוצת צמרת ותחתיו היא אף סיימה פעמיים במקום השני והגיעה למוקדמות גביע אופ"א.

לגבי המפגש מחר, המאמן ריימונד אטוולד התייחס אליו כשאמר "לא ניצחנו עדיין את חדרה העונה. במשחקים הקודמים היינו הקבוצה הטובה יותר ועדיין לא ניצחנו. אנחנו צריכים להמשיך באותה הדרך בה אנחנו משחקים בפלייאוף, להיות חזקים בהגנה ולא לאפשר שערים קלים. אנחנו רוצים לנצח את המשחק, נבוא מפוקסים ומוכנים. יהיה משחק קשה לשתי הקבוצות".

עבור ההולנדי, יהיה זה המשחק הראשון על הקווים מאז הודיעה רשמית הקבוצה על המשך דרכו גם בעונה הבאה: "ההכנות לעונה הבאה ממשיכות עם מה שהתחלנו כבר העונה. אנחנו נמשיך עם האינטנסיביות באימונים ונשפר את הסגל הקיים. בנוסף על זה, נחזק את הסגל בשחקנים מתאימים לקראת המטרות של העונה הבאה".

דניאל יאמר | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images for DFB

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי