חם בבירה: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את בני סכנין

בצל המהומות בירושלים, שתי היריבות הגדולות נפגשו בטדי, במשחק בו שועה הצטיין עם צמד ובישול. מגבו הוסיף שער ובישול משלו, חלאילה צימק מנגד. קריאף הורחק. צפו בעימות בין הקהלים

(גודל טקסט)

באופן סימבולי לתקופה ולאירועים האחרונים בעיר הבירה, בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 1:3 את בני סכנין למשחק חסר משמעות מבחינת הטבלה, אך עם יריבות אדירה. ירדן שועה ואורי מגבו היו שני השחקנים הבולטים ביותר על כר הדשא, כאשר החלוץ סיים עם צמד ובישול למגן, שכבש ובישל בעצמו.

צפו בעימות בין מחנות האוהדים

עוד לפני פתיחת המשחק, היה ברור שתהיה אווירה חמה ביותר בין שני מחנות האוהדים באצטדיון טדי כאשר שלושה אוהדים נעצרו לפני שריקת הפתיחה. אחרי כמה דקות של גישושים בין הקבוצות, מגבו מצא את הרשת לאחר כרבע שעה בה בית"ר שלטה במשחק. עד סיום המחצית הראשונה אותו מגבו סידר לשועה את השער שהכפיל את התוצאה, כשעוד לפני כן נרשמו עימותים בין הקהלים.

המחצית השנייה נפתחה באירוע לא ברור, זאת לאחר שאופיר קריאף ספג כרטיס אדום ישיר, כנראה בשל מילים שפלט לעבר צוות השיפוט. הקבוצה של שרון מימר לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי לטובתה, ובדקה ה-72 שועה סחט פנדל אותו הוא גם כבש בעצמו. לאחר מכן, אוסאמה חלאילה הצליח לצמק את התוצאה עם שערו השביעי העונה.

הרכבים

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אוראל דגני, אור זהבי, אורי מגבו, אופיר קריאף, עלי מוחמד, עידן ורד (מרקו יאנקוביץ', 63), מתאוסיניו (אורן ביטון, 54), סנטיאגו אוקמפוס, ירדן שועה.

בני סכנין: ראמי חמאדה, עלי עותמאן (עודאי שלאעטה, 67), מרון גנטוס, חגי גולדנברג, איהאב גנאים, מופלח שלעאטה, יזן נסאר, עטאא ג'אבר, מוטי ברשצקי, נייג'ל האסלביינק (איסמעיל ריאן, 47), אוסאמה חלאילה.

פתיחת המשחק בטדי | דני מרון
מחאת אוהדי בית"ר נגד הבעלים משה חוגג | דני מרון
משה חוגג עם ניר ברקת ביציע | דני מרון

מהלך המשחק

דקה 0: לפני שריקת הפתיחה, ממשטרת ישראל נמסר על כך שהם עצרו לחקירה שלושה אוהדי כדורגל באצטדיון טדי שבירושלים בעקבות קריאות הסתה וגזענות בזמן עליית שחקני הקבוצה האורחת אל המגרש.

דקה 8, איום ראשון במשחק: סכנין יצאה להתקפה מהירה, כאשר בסיומה ג'אבר עטאא בעט מ-22 מטרים ישירות לידיים של ניצן.

דקה 15, 0:1 לבית"ר ירושלים! התקפה נהדרת של המארחת הסתיימה בכדור רוחב של שועה לרחבה, מגבו הגיע מהקו האחורי ומצא את הרשת של סכנין.

דקה 37, 0:2 לבית"ר ירושלים! המארחת הכפילה את היתרון לאחר עוד מהלך נפלא בין שועה למגבו, כשהפעם המגן סיפק בישול נפלא לחלוץ, שסיים בנגיעה אחת למסגרת.

אורי מגבו חוגג | דני מרון
אורי מגבו חוגג | דני מרון
ירדן שועה חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

דקה 47, כרטיס אדום לבית"ר: קריאף ספג כרטיס אדום ישיר מהשופט שלום בן אברהם, כנראה לאחר שפלט מספר מילים שלא היה צריך להגיד.

דקה 72, 0:3 לבית"ר ירושלים! שועה חדר לרחבה והוכשל על ידי ג'אבר עטאא, השופט פסק על כדור עונשין אותו שועה דייק בעצמו לרשת והשלים צמד במשחק.

דקה 77, בני סכנין צימקה ל-3:1! ריאן הרים כדור מאגף שמאל, זהבי התקשה להרחיק וחלאילה השתלט ברחבה, בעט בסיבוב וצימק את התוצאה בטדי.

ירדן שועה | דני מרון
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון
אוסאמה חלאילה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי