פרסום ראשון: רז שלמה מבוקש ע"י בית"ר ירושלים לעונה הבאה

רז שלמה | דני מרון

הירושלמים מתכננים לחזק את החלק האחורי בשני בלמים לקראת העונה הבאה, אך מחכים להחלטה של המאמן הבא. הבלם הצעיר של הפועל תל אביב מועמד מוביל בזכות התיאום עם דגני והפוטנציאל הגדול

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מתכננת לשחרר שחקנים רבים מהסגל הנוכחי לקראת העונה הבאה. אחד השמות הבולטים שצפוי לעזוב הוא הבלם, שגדל במחלקת נוער ואיבד את מקומו בהרכב בעונה החולפת, רז שלמה. מי שהיה נחשב בעבר לכישרון הגדול ביותר של האדומים ואף זומן לסגל נבחרת ישראל לצד אוראל דגני, מבוקש ע"י בית"ר ירושלים.

השבוע בבית וגן נערכה ישיבה מקצועית וכלכלית, בנוכחות הבעלים משה חוגג והיו"ר אלי אוחנה, בה השניים שוחחו על שני נושאים: התקציב לעונה הבאה, והרכש. בבית"ר החליטו להחתים שני בלמים לעונה הבאה, האחד, בלם זר, השני, בלם ישראלי צעיר. במטרה לחזק את החלק האחורי לקראת העונה הבאה. שמו של בלם הפועל תל אביב עלה כמועמד מוביל, בזכות התיאום שלו עם דגני והפוטנציאל הגדול.

גורם בבית"ר אמר לספורט1 הערב: "עלו מספר שמות של מועמדים לעונה הבאה, אך הכל יהיה בתיאום עם המאמן הבא של הקבוצה".

אלי אוחנה, משה חוגג | אריאל שלום

יוסי מזרחי: "אני חושב שבמחצית הראשונה, כשהיינו עם 11 שיחקנו טוב מאוד, דומה מאוד למחצית השנייה נגד כפר סבא. חבל מאוד שזה מעט מאוד, אבל שהשחקנים באים לפחות ליהנות מכדורגל, אז החצי הראשון היה נראה טוב מאוד. חבל מאוד שההרחקה באה ישר בתחילת המחצית ושיבשה את כל המשחק".

ההרחקה של קריאף: "לא יודע, תשאלו את השופטים. פלט איזה מילה, משהו כזה, שום דבר מיוחד, אבל השופטים שלנו לפעמים צריכים להיות חירשים".

רעשי רקע: "בבית"ר ירושלים תמיד היו רעשי רקע, גם כשרצנו לאליפות, הייתי פה, לקחתי אליפות פה. בבית"ר צריך שיהיו סוג שחקנים שיודע להתמודד עם הלחץ שהקהל שולח, לטוב או לרע, ובטח מאמנים שיעמדו בזה. אני מקווה מאוד שיסיקו מסקנות ממה שקרה פה העונה, כי זו עונה רעה של בית"ר ירושלים, אבל תמיד יש עונה הבאה וצריך לדעת לתקן. היום כל הקבוצה שיחקה טוב מאוד, הרבה היינו צריכים לאלתר היום, אבל כשעושים את הדברים נכון זה לא משנה".

יוסי מזרחי | דני מרון

גם כובש שער היתרון, אורי מגבו דיבר בסיום המשחק: "אני נותן 100% תמיד, הלוואי שאני אשאר בבית"ר בעונה הבאה, זה מועדון גדול ויהיה לי לכבוד".

השינוי ביכולת: "אני חושב שכל השנה אנחנו עובדים קשה, הגולים זה בונוס, אנחנו מנסים לנצח את המשחקים כמה שאפשר".

ההבדל בין הערב לשאר העונה: "אין לי את האצבע לשים על הבעיה על למה לא הצלחנו ולא הגענו לפלייאוף העליון. המטרה של הקבוצה היא להגיע כמה שיותר גבוה, נקווה שנעשה את העבודה בעונה הבאה".

בהכנת הידיעה השתתף איציק יצחקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי