חברי לה פמיליה יערערו על החלטת ביהמ"ש, חוגג שוב יפנה למשטרה

שלושת האוהדים שהורחקו הגיבו: "לזה קוראים ניצחון? ניצחון זה לרמוס את הליגה ולזכות בתארים, לא לרמוס את הקהל". חוגג לא מוותר: היציע צולם, אוהדים נוספים ייתבעו ואיומים נגדו מפרופילים ברשתות יועברו לטיפול

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במנהלת הליגה בירכו את בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג על הניצחון שהשיג בבית המשפט על שלושת חברי לה פמיליה, שהגישו בקשת סעד זמני מתוך ניסיון להיכנס למשחק מול בני סכנין. אתמול (שבת) החליטו השלושה להגיב לחוגג ובארגון הוחלט ללכת לערעור אותו יגיש עו"ד ארז בר צבי. בבית"ר ירושלים אמרו אתמול: "הצדק ניצח. זה רק תחילת המאבק שלנו במי שמנסים להכניס את האלימות למגרשי הכדורגל". אתמול, שוטרים עצרו לחקירה שלושה אוהדים בעקבות קריאות הסתה וגזענות בזמן עליית שחקני הקבוצה האורחת אל המגרש. שני העצורים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

משלושת האוהדים שעתרו לבית המשפט נמסרה אתמול תגובה ראשונה לאירועים. "לזה קוראים ניצחון? ניצחון זה לרמוס את הליגה ולזכות בכל תואר אפשרי. לא לרמוס את הקהל שלך", אמרו. "ההחלטה התקבלה בדקה לשבת. ולמה? כדי שאף אחד מהצדדים לא יוכל לערער. שלושה אוהדים שכל החיים שלהם סובבים סביב הקבוצה, שלושה אוהדים שחיים ונושמים את בית"ר ירושלים, שלושה אוהדים שבית"ר ירושלים היא חלק בלתי נפרד מחייהם, שלושה אוהדים ששמים בצד את כל החיים שלהם ומרוכזים בלאהוב אהבה אמיתית וטהורה! גם על חשבון משפחה ועבודה, שלושה אוהדים שנוסעים מצפון עד דרום ומחוץ לגבולות ישראל כדי שהשחקנים והמועדון יידעו שהם לא לבד – שטובת המועדון נמצאת בראש סדרי העדיפויות".

עוד הוסיפו: "לצערינו, נוכחנו לדעת לא פעם ולא פעמיים שמול צמד המילים 'לה פמיליה' לא מתנהלים הליכים הוגנים וצודקים, בין אם זה בתקשורת, בעיתונות וכמובן גם במקום שצריך להוציא את הצדק לאור, שנקרא בית המשפט. ההחלטה הלא הגיונית שהתקבלה היום היא לא כדי למגר את האלימות והגזענות במגרשים, אלא למען יראו וייראו ואנחנו 'נפלנו קורבן'".

החזית בין חוגג ל'לה פמיליה' מתחממת | ספורט1

חברי הארגון המשיכו: "היום זה אנחנו, מחר זה אתם. הדיון בבית משפט וההחלטה שהתקבלה היא נטו הפעלת שרירים כי שום ראיה/הוכחה שאנחנו אלה שמובילים ומעודדים אלימות וגזענות לא הוצגה וגם לעולם לא תוצג, כי אנחנו ההפך הגמור. אנחנו שם כדי להרים תצוגות שהן הצגה לעיניים, לתמוך, לעודד, לאהוב ולעזור למי שרק מבקש וצריך. בכל מגרש בארץ ובעולם יש קללות, יריבות ספורטיבית, חילוקי דעות ותקופות טובות פחות. הכי קל להיות גיבור מקלדת, לתבוע כל דבר אפשרי, לרדוף אחרי פרסומים וכותרות ולהסיט את האש כלפיי הקהל שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם באהבה אמיתית לקבוצה ולמועדון. שלא תאמינו לעצמכם שטדי ריק בגלל חסימת כביש 1. נתראה בערעור".

בבית"ר לא מתכוונים לשתוק. בקבוצה מהבירה טוענים כי הניצחון בבית המשפט לא מסמל רגיעה בגזרה. אתמול צולם היציע בו אוכלסו אוהדי בית"ר. במועדון יתבעו אוהדים נוספים, ייתכן וגם שלושת האוהדים שהורחקו אתמול ייכללו ברשימה.

בהמשך ישיר לכך, מבית"ר ירושלים נמסר היום כי "בשעות האחרונות קיבל בעלי הקבוצה, משה חוגג, איומים על חייו ברשתות החברתיות. חוגג יעביר את הפניות, שמגיעות מפרופילים פיקטיביים, לטיפולה של משטרת ישראל".

משה חוגג, ניר ברקת | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי