מכבי פ"ת דורשת כחמישה מיליון יורו, אך ליאל עבדה צפוי לעזוב

המלאבסים עשו צעד ענק להבטחת המקום הרביעי כשניצחו 1:2 בק"ש, החלוץ זכה לשבחים על ביצוע מופלא: "אולי השחקן עם הסיומת הכי טובה בליגה". מחמאות לפרייר, נחשפה השיחה בין דיניז לגיא לוזון בעקבותיה הוכרע עתידו

(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון אמש (שבת) בצפון, 1:2 על הפועל קריית שמונה אשר קירב את הקבוצה להבטחת המקום הרביעי – שצפוי להוביל בתום העונה למוקדמות הליגה האזורית החדשה של אופ"א.

"אין ניצחון חשוב כזה", אמרו בתום המשחק במועדון, שם חגגו בסיום ביחד עם קרוב ל-100 אוהדים שהגיעו מהמרכז לנקודה הצפונית. גם היו"ר אבי לוזון, שישב ביציע האוהדים, התקשה להסתיר את השמחה וגם המיני-עימות בין הספסל של ק"ש לזה של פ"ת (זכר לסכסוך בין משפחת לוזון לקובי רפואה) לא הצליח לפגוע בחגיגות.

ליאל עבדה שוב סיפק את הסחורה, עם שער ליגה 11 העונה והפך לסגן מלך שערי הליגה אחרי ניקיטה רוקאביציה. גם במשחק לא גדול שלו, שחקן ההתקפה הוכיח שיש לו יכולת סיום מהטובות בליגה אם לא הטובה בהן (כפי שטענו בסיום אנשי פ"ת) כאשר גם במועדון מבינים כי ככל הנראה הוא לא יישאר במועדון בתום העונה.

העימות הקטן לא העיב על השמחה. לוזון ביציע | מאור אלקסלסי

אבי לוזון נשאר נחוש בדעתו לקבל עבור עבדה סכום של חמישה מיליון יורו על 75% מכרטיס השחקן שלו, אבל למרות זאת הוא צפוי לעזוב. "מי תיקח אותו? מי שתרצה הכי הרבה. ככל הנראה הוא לא יישאר" אמרו בפ"ת ושללו את חזרתה של דינמו קייב לשולחן המו"מ נכון לרגע זה, שכן שיחה בין הצדדים לא התקיימה מאז פיצוץ השיחות בחודש ינואר.

מי שעוד זכה למחמאות היה החלוץ מורגן פרייר. למרות שביעות הרצון הקיימת ממנו, בקבוצה חיכו לשער הבכורה של החלוץ האנגלי, שהגיע אתמול בזמן הכי טוב שיש. למרות שמרבית הזרים צפויים לעזוב, בקבוצה שוקלים שכן להשאיר את פרייר, כשבכל אופן לקבוצה יש אופציה על השחקן והיא צריכה להודיע לו עד ה-31.5 באשר לכוונותיה.

מורגן פרייר, ירדן כהן | מאור אלקסלסי

"אני מאושר עד הירח", אמר פרייר לאחר המשחק. "כחלוץ אתה נשפט על שערים ובישולים והמאמנים תמיד אמרו לי להמשיך לעבוד קשה ושהגולים יגיעו כך שהמשכתי לעשות זאת ולנסות לכבוש כדי לעזור לקבוצה לטפס בטבלה. זה ניצחון מדהים. הקבוצה שניצחנו קרובה אלינו בטבלה כך שידענו שזה יהיה משחק גדול עבורנו שיהווה עבורנו מבחן. זה ניצחון ענק ואני מאוד שמח".

ומה בנוגע למרקוס דיניז? כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הברזילאי, שפתח אמש כמגן ימני והיה מהבולטים, לא ימשיך בקבוצה. כעת נודע שבשבוע שעבר נערכה שיחה בין שחקן ההגנה למאמן גיא לוזון ובפ"ת כן רצו להשאיר את הברזילאי לעונה הבאה, אך הפיחות במעמדו גרם לו להעלות את השאלות בנוגע למעמדו גם בפני לוזון ששוחח איתו. "אני במדינה זרה ומשחק הרבה פחות" אמר דיניז ללוזון. למרות זאת, לוזון הבהיר כי מבחינתו אין טאבו בהרכב ובתום השיחה הוחלט כי הברזילאי לא ימשיך ככל הנראה.

מרכוס דיניז, דניאל פלשר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי