אשדוד רוצה לסגור עונה מושלמת מול ב"ש: "זה משחק שונה מקודמיו"

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | לירון מולדובן

אחרי שניצחה אותה שלוש פעמים העונה, הקבוצה מעיר הנמל תארח את שכנתה מדרום בתקווה להתקרב להבטחת המקום השלישי: "רוצים לסגור את העניין הזה", אמר גורדנה, שעמו ועם אזולאי ייעשה ניסיון נוסף לסכם על חוזה חדש

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שניצחה אותה בכל שלושת המפגשים ביניהן בעונה הנוכחית, בתוצאה המצטברת 1:7, מ.ס אשדוד תארח מחר (שני, שידור ישיר בספורט4 ב-20:00) את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל, כשניצחון ישאיר אותה ביתרון של שבע נקודות על מכבי פתח תקווה המדורגת רביעית בטבלה ויקרב את הקבוצה מעיר הנמל להבטחת המקום השלישי בסוף העונה.

אשדוד לא ניצחה למעשה מאז המשחק הקודם שלה נגד באר שבע, וסופרת שלוש תוצאות תיקו רצופות במהלך פלייאוף עליון שבו היא מציגה יכולת פחות משכנעת לעומת העונה הסדירה. ייתכן כי זו הסיבה לכך שרק כ-1000 אוהדים מגיעים למשחקי הבית באצטדיון הי"א, כמות שמאכזבת את אנשי המועדון לנוכח העונה המרשימה שרן בן שמעון ושחקניו רושמים בליגה.

"אנחנו הולכים ומתקרבים להשלמת המשימה עליה דיברנו מהמחזור הראשון – השגת כרטיס לאירופה", אמר גורם במועדון. "נכון שזה רק לליגה האזורית, השלישי בחשיבותו, אבל נהיה גאים מאוד. מחר נגד באר שבע זה דרבי הדרום וסוג של גמר גביע".

באשדוד עדיין לא הצליחו לסכם עם שלומי אזולאי ורועי גורדנה על חוזים חדשים. השניים מבוקשים במספר קבוצות, כולל בהפועל באר שבע, ובימים הקרובים ייעשה ניסיון נוסף להגיע להבנות עמם על חוזה לטווח ארוך.

רועי גורדנה | לירון מולדובן

באשר לסגל למחר, בן שמעון יחסר שוב את הפצועים טימותי אוואני ופאהד באיו, שסיימו את העונה. אזולאי, גילי כהן ודין דוד, ששבו לאימונים בהדרגה לאחר שהחלימו מפציעות, עדיין אינם כשירים לפתוח בהרכב ורק מחר יוחלט מי מהם ייכלל בסגל. גם מוחמד כנעאן המוצהב ייעדר ורועי משפתי אמור להמשיך בעמדת השוער במקומו של יואב ג'ראפי.

"קצת מוזר, ככל שהעונה מתקדמת וממש נשארו משחקים ספורים, החשיבות שלהם גדלה", אמר בן שמעון לקראת המשחק, "יש לנו עוד כמה מאמצים לקראת הסוף, להוציא מעצמנו עוד טיפה. אנחנו משחקים נגד קבוצה שבזמן האחרון נראית טוב ועוברת תהליך שיפור, מה שהופך את המשחק הזה למאוד קשה ומאתגר, אבל אנחנו מוכנים. המשחק הזה נפרד מכל המשחקים שהיו לנו עד היום. שני הצדדים מגיעים אליו שונה. אין קשר בין איך הגענו לקבוצות לבין התוצאות הבאות מולם, משחק נגד באר שבע הוא משחק בפני עצמו ונצטרך לבוא אליו מוכנים".

גורדנה הוסיף: "זה משחק חשוב מבחינתנו, אחרי התוצאה של מכבי פתח תקווה אתמול אנחנו רוצים לסגור את כל עניין המקום השלישי. מקווה שנבוא מוכנים, דרוכים ונשיג תוצאה טובה. אנחנו משתדלים שלא להסתכל על הקבוצות האחרות, הכל אצלנו בידיים. אני מקווה שנעשה את העבודה".

הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן (זוהר זסנו), ננאד סבטקוביץ', עומרי בן הרוש, מונטרי קמהאני, מוסא בגאיוקו, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, יעקב בריהון, עידן דהן, רמזי ספורי.

עוד באותו נושא: רועי גורדנה, רן בן שמעון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי