מכבי חיפה מחכה ל"משחק העשור": "שחקנים יוכלו להיכנס להיכל התהילה"

עומר אצילי חוגג עם רז מאיר |

הירוקים ישהו בבית מלון עד אחרי חצי גמר הגביע, אבל בקבוצה מתמקדים ואך ורק במפגש הליגה נגד האלופה אותו הגדירו "משחק העשור": "אם כולם יתנו את הכל, בסיום אנחנו נשמח". אצילי יפגוש לראשונה את אוהדי מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"משחק העשור", כך מגדירים במכבי חיפה את המפגש הערב באצטדיון בלומפילד נגד מכבי תל אביב (ראשון, 20:30). ארבעה מחזורים לסיום העונה, בין הקבוצות מפרידות ארבע נקודות וניצחון של מכבי חיפה יאפשר לה לחגוג רשמית אליפות ראשונה אחרי עשור כבר בשבוע הבא. מנגד, הפסד יפתח את המאבק מחדש ועלול להלחיץ עד מאוד את הירוקים.

מכבי חיפה תזכה הערב בבלומפילד לתמיכה של למעלה מ-3,000 צופים ובקבוצה ניסו לחלחל לשחקנים בכל דרך אפשרית מסרים של צניעות ושמירה על שקט לקראת המשחק. בניגוד לשנים האחרונות בהן מכבי חיפה הפסידה למכבי ת"א פעם אחר פעם, בקבוצה מקווים הפעם לצאת מבלומפילד עם ניצחון שייתן את האות לחגיגות אליפות. בקבוצה אף בחרו לערוך את ההכנות למשחק בבית מלון בתל אביב, בו תשהה הקבוצה עד לאחרי חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי, כידוע גם הוא נגד מכבי תל אביב.

שחקני מכבי חיפה התבקשו להוריד פרופיל ברשתות החברתיות וגם הבעלים יעקב שחר לא שוחח איתם אתמול באימון המסכם אליו הגיע. "אין יותר מדי מה להגיד לפני משחק כזה וכל אחד צריך להיות מרוכז בעצמו", אמרו בקבוצה, "אם כל אחד ייתן את הכל, בסיום אנחנו נשמח. כל מי שיעלה לכר הדשא מבין שהוא יכול להיכנס להיכל התהילה של המועדון".

שחקני מכבי חיפה. "משחק העשור" לפניהם | אודי ציטיאט

ברק בכר מתכוון לעלות במערך התקפי, כאשר צ'רון שרי ישחק במרכז השדה במקומו של חוסה רודריגס המוצהב ודוניו גודסוויי צפוי לפתוח בחוד ההתקפה. הכוונה היא לשלב במהלך המשחק את ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד, מתוך הבנה שהם יוכלו לעשות שינוי במידת הצורך.

הסיפור הפיקנטי יהיה חזרתו של עומר אצילי לבלומפילד והפעם בצבע הירוק – הוא כבר שיחק נגד מכבי ת"א בינואר, אולם אז עוד לא היה קהל ביציעים. הקשר, שחגג לפני שנה בבלומפילד אליפות עם מכבי ת"א לאחר ניצחון נגד מכבי חיפה (אז גם שר "מכבי חיפה חיזבאללה" והתנצל על כך), עשוי לחגוג היום עם הירוקים: "הוא האקס פקטור שלנו מחודש ינואר והלוואי שזה יוכח גם היום", אמרו בחיפה.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ', עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, דוניו גודסוויי. 

עומר אצילי חוגג |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי