אוהד בית"ר ירושלים הורחק לשנתיים, שניים נוספים לחודש וחצי

המועדון הודיע על החלטת בית המשפט, שהתקבלה לאחר חקירת השלושה, שנעצרו בשבת עקב קריאות גזעניות במשחק מול בני סכנין. תביעה אזרחית תוגש נגדם בנוסף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית המשפט הרחיק היום (שני) שלושה אנשים מארגון 'לה פמיליה' בעקבות קריאות גזעניות במהלך המשחק מול בני סכנין – כך הודיעה בית"ר ירושלים. בעקבות האכיפה המאסיבית באצטדיון והאמצעים החדשים בהם נקטו כוחות האבטחה, הגיעו השוטרים אל העבריינים, הוציאו אותם מהאצטדיון והם נעצרו ועוכבו לחקירה.

הבוקר הוחלט כי אחד מהשלושה הורחק לשנתיים מהמגרשים כיוון שהיה חלק ממובילי השירים הגזעניים, ובזמן הקרוב תוגש נגדו גם תביעה אזרחית. שניים נוספים הורחקו לחודש וחצי וגם מולם ייפתח הליך של תביעה אזרחית. "המועדון, בשיתוף משטרת ישראל, ימשיכו ביד הקשה על מנת להמשיך ולאפשר חוויית צפייה למשפחות ואוהדים של בית"ר ירושלים", נמסר מטעם המועדון. יש לציין כי מדובר בשלושה אוהדים נוספים על אלה שהורחקו ביום שישי האחרון על ידי בית משפט השלום בירושלים.

כזכור, ב'לה פמיליה' החליטו לערער בפני בית המשפט על ההחלטה להרחיק אוהדים, זאת לאחר שכבוד השופטת שירה בנקי מבית משפט השלום בירושלים פסקה כי לא נמצא פסול בהתנהלותו של חוגג, שכזכור בחר להעביר למערך האבטחה של שמותיהם של אוהדים ספציפיים והם נשארו מחוץ לטדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי