עטאא ג'אבר שיתף ותמך בהפגנות המגזר הערבי ברחבי הארץ

המהומות בירושלים | Mostafa Alkharouf/Anadolu Agency via Getty Images

קשר בני סכנין פרסם בחשבון האינסטגרם שלו את מוקדי ההפגנות וקרא לצאת ולהפגין. אשתו של בירם כיאל תקפה: "רחוק מאנושיות, תוקפים אנשים תמימים. העולם צריך לפעול"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

כבר מספר ימים שנרשמות מהומות ותקריות אלימות בירושלים, והיום (שני) הן הגיעו לשיאן, דבר שגם עורר הסלמה רצינית בגזרה ומטח רקטות שנורו לעבר ישראל מרצועת עזה. בין השאר, נשמעו אזעקות במהלך היום בעוטף עזה, ירושלים, אשקלון, שדרות ועוד.

עולם הספורט לא נשאר אדיש לנושא. קשר בני סכנין, עטאא ג'אבר, עודד היום הפגנות ברחבי הארץ כאשר שיתף בחשבון הסטורי שלו את מוקדי ההפגנות ברחבי הארץ על האירועים האחרונים בירושלים, עם פירוט השעה של כל אחת ואחת מהן.

אשתו של בירם כיאל, כוכב בני סכנין ושחקן נבחרת ישראל, אנג'לה כיאל, כתבה דברים נוקבים בחשבון האינסטגרם שלה: "רואה את החדשות ואת האמת, אני לא מבינה איפה העולם!!! אפילו הזכות של הכתבים והצוותים הרפואיים לעזור לפצועים נשללת! תוקפים אנשים תמימים עם פצצות רק בגלל שהוא רוצים לעזור! לא יכול להיות שהתמונות האלו אמיתיות. מעולם לא חשבתי שיתייחסו למקום כמו אל אקצא בצורה כזו מגעילה! העולם צריך לפעול!".

"מה שקורה עכשיו בתוך מסגד אל אקצא זה רחוק מאנושיות וכבוד בכל הקשור לזכויות של דת", המשיכה כיאל. "זה מעבר לכל מה שאנחנו יכולים לקרוא לו מלחמה. זו בושה עבור כל מי שיכול לעצור את זה או להפוך את המצב למכבד כלפי המקום הקדוש ביותר לאלוהים על כדור הארץ. העולם צריך לדעת שזה לא עניין של של פלסטינים מוסלמים, זו עניין של זכויות אדם ודרך נבזית להתייחס למקום קדוש".

הסטורי של עטאא ג'אבר | צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של עטאא ג'אבר | צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של עטאא ג'אבר | צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אנג'לה כיאל | צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אנג'לה כיאל | צילום מסך, אינסטגרם
עטאא ג'אבר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי